“Azərbaycan turizm potensialından artıqlaması ilə
istifadə edə biləcək”
Zəfər Atakan: “Azərbaycanın Antalyanın 30 ilə
etdiyini 10-15 ilə edə biləcəyinə
inanıram”
Turizm və hotelçilik
sahəsində 30 illik təcrübəyə
malik olan türkiyəli
mütəxəssis Zəfər Atakanın “Azadinform”a müsahibəsi
- Zəfər bəy, bu günlərdə
açılışı olan “Palmalife Lenkaran Resort” hotelinin
baş direktorluğu sizə həvalə edilib. Necə gedir işlər?
- Cənub regionunda belə bir hotel açmaqla burda turizmin inkişafı istiqamətində böyük bir addım atmış olduq. Xüsusilə qeyd etməliyəm ki, Lənkəranda iqtisadi gəlirliliyinə çox da aludə olmadan investisiyalar qoyan, bölgənin inkişafında dəstəyini əsirgəməyən “Palmali” Şirkətlər Qrupu bu dəfə də turizmin inkişafına dəstək olaraq bu hoteli qurdu. “Palmalife Lenkaran Resort” həqiqətən cənub mirvarisi sayıla biləcək bir gözəllikdə, səviyyədə təqdim olundu sizlərə. Hələlik xidmət səviyyəsində problemlər var, hamımız bilirik ki, bu, tək burda deyil, bütövlükdə ölkə miqyasında rast gəlinən başlıca problemdir. Biz hazırda xidmət personalının peşəkarlığını artırmağa çalışırıq. Amma Lənkəranda bu cürə şəraitə malik hotel ilk dəfə açılır. Turizmin inkişafı istiqamətində çox yaxşı bir addım atdığımıza inanıram.
- Hotelə nə
qədər yatırım qoyulub və qoyulan vəsaitin təxminən neçə
ilə qaytarılması proqnozlaşdırılır?
- 2,5-3 milyon manat
civarında vəsait xərcləndi. Sərmayəçi gözü ilə
baxsaq, sözün düzü, bu qədər vəsaitin ayrılması bu bölgə üçün
asan veriləcək bir qərar deyildi. Çünki investisiyanın geri
dönüşü zamanı
çox uzundur və təkrar qazanılması çox çətindir. Amma burada
əsas məqsəd yatırdığımı investisiyanın
geri qaytarılması
yox, turizmin inkişafına dəstək,
insanların sosial durumunun yaxşılaşdırılmasına
yardım etmək, əcnəbi qonaqları ölkəyə gətirmək,
mədəniyyətlərin mübadiləsinə nail olmaqdır.
Mən konkret olaraq bu hotellə
bağlı yox, uzun illər bu işdə çalışan bir adam kimi,
ümumiyyətlə, hotelçilikdə
yatırılan investisiyanın
nə qədər vaxta qaytarılması haqda danışmaq istərdim. Digər ölkələr və böyük hotellər də daxil olmaqla təcrübə
hotelə yatırılan
investisiyanın 15-20 ilə
qayıtdığını göstərir. Burada isə
biz bir qədər tez gözləyirik, çünki ümumilikdə
Azərbaycanda turizm inkişaf etməkdə olan sahədir.
- Hotelin qiymətləri bölgədəki
digər hotellərdən
fərqlənirmi?
- Digərlərindən fərqli
heç nə yoxdur. Bölgədəki rəqiblərimizlə özümüzü müqayisə
etdik və qərara aldıq ki, onlardan daha
yaxşı xidmətlər
göstəririk. Amma daha
yüksək qiymət
tətbiq etmədik, istədik ki, ziyarətçilər gəlib
bizi tanısınlar.
Qiymətlərimiz baha deyil, bir günü 50 manatdır. Bu qiymətə səhər
yeməyi, hovuzdan, sahildəki çimərliyimizdən
istifadə, trenajor, uşaq otağı, uşaq oyun meydançası daxildir.
İki nəfər eyni otaqda 80 manatdır. Qrup şəklində qonaqlarımız
olanda qiymət endirimi ediləcək.
- Əcnəbi
qonaqları cəlb etmək üçün nə kimi tədbirlər,
kampaniyalar reallaşdıracaqsınız?
- Bu barədə bir qədər geniş danışmaq istərdim.
Ümumiyyətlə, hotelçilikdə
iş qurmağa başlayanda ilk növbədə
ən yaxın ölkələrdən qonaq
cəlb etmək məsləhətdir. Tutaq
ki, Azərbaycanda hotel
açan adam
üçün Almaniyaya
gedib oradan təyyarə ilə adam gətirmək daha çətindir, nəinki 40 kilometrlik məsafədə olan iranlıları gətirmək.
Mən bir müddət Naxçıvanda da çalışmışam və
bu problemi yaşamışam. Naxçıvanda İranla viza problemi var. Əgər bu olmasaydı, əminəm ki, bura bir günlük
də olsa əylənməyə, yeməyə
gələn iranlılarla
dolu olar. Eşitmişəm ki, İranla
viza məsələlərinin
həlli nəzərdə
tutulur. Bu olarsa, çox yaxşı nəticələr
verər turizm və hotelçilik sahəsində. Çünki İranda böyük turist potensialı var. Xaricdən Azərbaycana gələn turistlərə
gəlincə, Koreyadan,
Almaniyadan, Fransadan ölkənizə gələnlərin
sayı ildən-ilə
artır. Ötən
ilə nisbətən
bu il
iki dəfə artım var bu istiqamətdə. Mən uzun illər
Almaniyada yaşamışam
və deyə bilərəm ki, Azərbaycanda bu ölkənin turistləri
üçün böyük
potensial var. İstər
mədəniyyət, istər
təbiət, istərsə
də tarixi sərvətlər var. Təkcə
Nobel qardaşlarının uğura burda başlamış olmaları
çox önəmli
bir məsələdir.
Naftalanın 1861-ci ildə çıxan
neftinin Almaniyada dərman kimi satılması faktı çox cəlbedicidir.
Bütün bunlar Almaniyada
təbliğ olunarsa, ordan çox adamın bura ilə maraqlanacağına
və gələcəyinə
inanıram. Bu, uzun zaman tələb
edən bir işdir. Bəzi əngəllər var, düşünürəm
ki, vaxt keçdikcə onlar da aradan qalxacaq.
- Adətən deyilir ki, 25-30 il əvvəl
Türkiyədə turizm
inkişaf etməyə
başlayanda orada Azərbaycandakı indiki vəziyyət idi. Necə düşünürsünüz,
25-30 ildən sonra Azərbaycanda turizm Antalya səviyyəsinə çata
biləcəkmi?
- Turistlərin diqqətini cəlb etməyə başlayanda Antalyanın indiki səviyyəyə çatacağını düşünən
belə yox idi. Biz orda hoteldə işçi almaq üçün qışda heyvandarlıqla
məşğul olanı
yayda ofisiant olaraq çalışdırmaq
məcburiyyətində idik.
Yol yox idi, kanalizasiya,
telefon, internet yox idi, hava nəqliyyatı
yox idi. İndi Antalyanın 3 dənə hava limanı var, infrastruktur problemi yoxdur, 30 ilin içərisində hər şeyə nail oldu. Azərbaycan da bacaracaqmı
sualına cavab olaraq deyə bilərəm ki, mütləq. Hətta Azərbaycanın
Antalyanın 30 ilə
etdiyini 10-15 ilə edə biləcəyinə
inanıram. Çünki
30 il əvvəl
olan inkişaf imkanları ilə bugünkü imkanlar çox fərqlidir. Digər tərəfdən, ölkə
rəhbərliyi bu istiqamətə xüsusi diqqət və dəstək verir, bu da işi
asanlaşdırır. Bir-iki əngəl var, məsələn, turizmdə
çatdırılma çox
önəmli məsələdir.
Bəzən narazılıq edilir
ki, Türkiyədə
500 manata 7 gün qalırıq, burda niyə mümkün deyil? Bura 500 manata gəlmək mümkün deyil, 500 manatın 400 manatı nəqliyyat xərclərinə
gedir, yerdə qalan 100 manata heç bir hotel 7 gün qonaq saxlaya bilməz. Digər bir problem kadr çatışmazlığıdır.
Almaniya və Türkiyədə turizm təhsili alan
tələbələr yay
aylarında turizm müəssisələrində məcburi təcrübəyə
göndərilirlər. Kim getmirsə, o ilki təhsilləri sayılmır.
Bunun nəticəsi isə ondan ibarətdir ki, əvvəla, təcrübə toplayırlar,
ikincisi, kiməsə turizm, hotelçilik çətin gəlirsə,
bəribaşdan qərarını
verməli olur, yəni seçim fürsəti qazanır.
Daha bir fürsət xarici ölkələrdə
təcrübə qazanmaqdır.
O fürsət də verilir tələbələrə.
Bildiyim qədər Azərbaycanda
Turizm İnstitutunun belə əlaqələri
var və tələbələrini göndərir.
Mən inanıram ki, zaman keçdikcə, turizmin əhəmiyyəti
bütün səviyyələrdə
qəbul olunduqca, əngəllər də aradan qalxacaq və Azərbaycan öz potensialından artıqlaması ilə istifadə edə biləcək.
Həbibə ABDULLA
Kaspi.- 2011.- 20 iyul.- S.8.