“Əsl
yaradıcılıq olarsa, onun ardınca hər şey
özü gələcək”
Anar Yusifov: “Qızıl skripka” şousunun məqsədi
klassik musiqini estrada musiqisinə alışmış dinləyici
auditoriyasına çatdırmaqdır”
«Musiqi
təkcə onu əhatə edən adamlara yox, həm də hər
kəsdən əvvəl, ifaçının özünə
sevinc gətirən heyrətamiz yaradıcılıq prosesidir.
Sən insanlara gözəllik bəxş etməyi
bacardığın üçün və onlara öz
uğursuzluqlarını, problemlərini bir anlığa da
olsa, unutdura bildiyin üçün xoşbəxtsən».
Təəssüf ki, sənətinə
sonsuz məhəbbət və ehtiramla yanaşan, onu dinləyəcək
hər kəs qarşısında məsuliyyət hissini
heç zaman unutmayan bu fikrin sahibini, soydaşımız Anar
Yusifovu Azərbaycan musiqisevərləri bir qədər gec
tanıdılar.
Əslində buna təəssüflənmək
də olar, bir qədər qürurlanmaq da. Bülbül
adına orta ixtisas musiqi məktəbini bitirəndən sonra
ali təhsil almaq üçün dünyanın ən
yaxşı skripkaçılarının yetişdiyi Rusiyaya
gedən Anar bu ölkədə kifayət qədər
tanındıqdan, bir neçə xarici ölkəyə
qastrola çıxdıqdan sonra bu ilin martında ilk dəfə
Vətəndə, Bakıda çıxış etdi. Anar
Yusifov «Zvezdnıy ekspress» rəqs teatrıyla birlikdə
hazırladığı «Qızıl skripka» şousu ilə
doğma şəhərdə iki möhtəşəm konsert
verdi.
Xoşbəxtlikdən həmin
konserti canlı olaraq mən də dinlədim. Və yüzlərlə
tamaşaçı kimi mən də
soydaşımızın virtuoz ifası ilə qürur duydum.
Anar skripka sinfində
anasının istəyi ilə oxuyub. Deyir ki, o vaxt Natiq Nuriyev
çox məşhur idi. Skripka musiqisini çox sevən
anası istəyirdi ki, o da böyüyəndə Natiq kimi
skripkaçı olsun: “Beləcə, 10 yaşımda musiqi ilə
məşğul olmağa başlamışam”.
- Deyəsən, bir qədər
gecikmişdiniz...
- Elə müəllimlərin
çoxu belə düşünürdü. 16 saylı musiqi
məktəbində 3 il oxuyandan sonra məni Bülbül
adına orta ixtisas musiqi məktəbinə keçirdilər.
Orada görkəmli pedaqoq, Azərbaycanın Xalq artisti Azad Əliyevin
sinfində oxudum. Rəhmətlik Azad müəllim virtuoz
ifaçı və gözəl müəllim idi. Məktəbi
bitirəndən sonra qərara aldım ki, təhsilimi Rusiyada
davam etdirim.
Anar 1994-cü ildə S.V.Raxmaninov adına Rostov Dövlət Konservatoriyasında Rusiyanın Əməkdar incəsənət xadimi, professor S.B.Kutsovskinin kursuna daxil olur. XX əsrdə neçə-neçə görkəmli skripkaçını dünya musiqisinə bəxş etmiş Rusiya skripka məktəbinin sağlam ənənələri onun öz biliyini dərinləşdirməsinə imkan verir, skripkaya məhəbbətini artırır.
- Konservatoriya klassik ifaçılıq məktəbidir. Amma siz tamam fərqli ifa tərzini seçmisiniz. Məncə, XXI əsrdə, mədəni istirahət seçiminin bol, maraq dairəsinin geniş olduğu bir zamanda klassik musiqini geniş kütləyə sevdirməyin başqa yolu yoxdur...
- Konservatoriyanı bitirəndən sonra xeyli düşündüm. O qədər yaxşı təhsil almış gözəl musiqiçi var, amma seçilə bilmirlər. Gizlətmirəm, klassik musiqini populyarlaşdırmağın, onu əsl şou kimi təqdim etmək istəyimin maliyyə tərəfi də var idi. Fikirləşirdim ki, orkestrdə ifa etməklə özümü, ailəmi necə dolandıra bilərəm? «Qızıl skripka» şousu bir gündə yaranmayıb. Tamaşaçıların çox bəyəndiyi bu şou səhvlər, yanlışlıqlar, tapıntılar, itkilər bahasına formalaşıb. Anlayırdım ki, əgər əsl yaradıcılıq olarsa, onun ardınca hər şey özü gələcək. «Qızıl skripka» şousunun məqsədi klassik musiqini estrada musiqisinə alışmış geniş dinləyici auditoriyasına çatdırmaqdır. Dünya çox dəyişib, insanlar klassik musiqini daha asan tərzdə qavramaq istəyir, klassik musiqini təkcə dinləmək yox, həm də ona tamaşa etmək istəyirlər.
Soydaşımız artıq dörd ildir ki, «Qızıl skripka» adlı unikal musiqi layihəsi ilə Rusiyada və neçə-neçə xarici ölkədə çıxış edir. Beynəlxalq miqyaslı müsabiqələrin diplomantı Anar Yusifovun ifa tərzi klassik skripka ifaçılarının çalğı üslubundan xeyli fərqlənir. O, Rusiyada ilk dəfə simli alətin canlı ifası ilə rəqsi birlikdə təqdim edən şounun yaradıcısıdır. «Qızıl skripka» - klassik ənənələrlə yeni şou texnologiyalarını özündə birləşdirir. Əslində bugünkü müasir dinləyicinin qəlbinə emosional təsir göstərməyin ən doğru yolu da elə budur. Rusiyalı musiqişünaslar Anarın ifa tərzini məşhur skripkaçı Vanessa Meyin ifası ilə müqayisə edirlər. Amma o öz sənət dəst-xəttini dəqiq müəyyən etmiş ifaçıdır. Anar Yusifovun çalğısına onu başqa ifaçılardan fərqləndirən şirinlik, pozitiv yaşantılar daha çox xasdır. «Qızıl skripka» şousunda özünün yaratdığı «Anarxiya» simli şou-kvarteti və məşhur «Zvezdnıy ekspress» rəqs teatrının kollektivi ilə birlikdə çıxış edir.
- Ştraus,
Vivaldi, Motsart, Paqanini,
Albinioni, Doqa... Bu bəstəkarların hamısı skripka üçün əsərlər
bəsləyiblər. Amma siz bu şouda
skripka üçün
yazılmamış əsərləri
də ifa edirsiniz. Məsələn,
latino üslubunu,
ümumiyyətlə, zərb
alətləri olmadan təsəvvür etmək
çətindir...
- Hər hansı bir əsəri skripka üçün yazıldığına
görə yox, onu ifa etmək
istəyimə görə
seçirəm. Əgər əsər
xoşuma gəlirsə,
mən onu mütləq ifa edəcəyəm. Onu skripka
üçün özüm
işləyirəm, özüm
uyğunlaşdırıb hazırlayıram.
Tamaşaçılar da bizim həmin əsərləri
necə təqdim etməyimizi bəyənirlər.
İstəyirəm ki, «Qızıl
skripka» şousunun tamaşaçıları konsertimizdən
sonra özləri ilə xoş duyğular, pozitiv hisslər aparsınlar.
Gülcahan Mirməmməd
Mədəniyyət.-
2012.- 1 iyun.- S. 12.