Ye­ni ya­ra­dı­cı nə­sil ye­ti­şir

Mə­də­niy­yət və in­cə­sə­nə­tin in­ki­şa­fın­da uşaq mu­si­qi, in­cə­sə­nət və rəs­sam­lıq mək­təb­lə­ri­nin ro­lu ol­duq­ca bö­yük­dür. 2014-cü il bu sa­hə bir sı­ra ye­ni­lik­lər, gənc is­te­dad­la­rı­mı­zın nai­liy­yət­lə­ri ilə yad­da qa­lıb. 

Res­pub­li­ka­nın uşaq mu­si­qi və in­cə­sə­nət mək­təb­lə­ri əsa­sən 5 və 7 il­lik təh­sil sis­te­mi ilə fəa­liy­yət gös­tə­rir­lər. Bu­nun­la ya­na­şı, son il­lər bö­yü­mək­də olan nəs­lin in­cə­sə­nət sa­hə­sin­də yük­sək sə­viy­yə­li or­ta təh­si­lə yi­yə­lən­mək tə­lə­ba­tı nə­zə­rə alı­na­raq bö­yük pe­da­qo­ji təc­rü­bə­si­nə və zə­ru­ri mad­di-tex­ni­ki ba­za­ya ma­lik bir ne­çə uşaq mək­təb on­bi­ril­lik təh­sil sis­te­mi­nə ke­çi­ri­lib. Ha­zır­da res­pub­li­ka üz­rə 16 mu­si­qi və in­cə­sə­nət mək­tə­bi (15 mək­təb Ba­kı­da, 1 mək­təb Min­gə­çe­vir­də) 11 il­lik təh­sil sis­te­mi üz­rə fəa­liy­yət gös­tə­rir. 
U­şaq mu­si­qi və in­cə­sə­nət mək­təb­lə­ri­nin bi­na­la­rın­da əsas­lı tə­mir və ye­ni­dən­qur­ma iş­lə­ri, ye­ni mək­təb bi­na­la­rı­nın in­şa­sı da­vam et­di­ri­lir. İl ər­zin­də pay­taxt­da­kı M.Ma­qo­ma­yev adı­na 26 nöm­rə­li on­bi­ril­lik mu­si­qi mək­tə­bi­nin bi­na­sı əsas­lı tə­mir və ye­ni­dən­qur­ma­dan son­ra açı­lıb, C.Qar­yağ­dıoğ­lu adı­na 9 nöm­rə­li uşaq mu­si­qi mək­tə­bi­nin ye­ni bi­na­sı is­ti­fa­də­yə ve­ri­lib. Hər iki mək­təb müa­sir ava­dan­lıq və mu­si­qi alət­lə­ri ilə təc­hiz edi­lib. Həm­çi­nin na­zir­lik tə­rə­fin­dən 15 ad­da 62 ədəd mu­si­qi alə­ti alı­na­raq res­pub­li­ka­nın uşaq mu­si­qi və in­cə­sə­nət mək­təb­lə­ri­nə ve­ri­lib
Bu il ap­rel-may ay­la­rın­da uşaq və gənc­lər ara­sın­da xalq çal­ğı alət­lə­ri ifa­çı­la­rı­nın III res­pub­li­ka mü­sa­bi­qə­si, iyun­da uşaq mu­si­qi və in­cə­sə­nət mək­təb­lə­ri şa­gird­lə­ri­nin xa­nən­də­lik ix­ti­sa­sı üz­rə Xan Şu­şins­ki adı­na II res­pub­li­ka mu­ğam fes­ti­va­lı, de­kabr­da Bül­bül adı­na mil­li mu­si­qi alət­lə­ri ifa­çı­la­rı və xa­nən­də­lə­rin II res­pub­li­ka mü­sa­bi­qə­si ke­çi­ri­lib. Təh­sil müəs­si­sə­lə­ri­nin şa­gird­lə­ri müx­tə­lif bey­nəl­xalq mü­sa­bi­qə­lər­də uğur­lu nə­ti­cə­lə­rə im­za atıb­lar. İs­te­dad­lı gənc­lə­rin dəs­tək­lən­mə­si və mü­va­fiq sa­hə­lər üz­rə yük­sək ix­ti­sas­lı kadr­la­rın ha­zır­lan­ma­sı is­ti­qa­mə­tin­də işin da­va­mı ola­raq bu il də is­te­dad­lı gənc­lə­rin xa­ri­ci öl­kə­lər­də təh­sil al­ma­sı­na na­zir­lik dəs­tək gös­tə­ri­b. 
Təd­ri­sin key­fiy­yə­ti da­im diq­qət mər­kə­zin­də­dir. “A­zər­bay­can Res­pub­li­ka­sın­da təh­si­lin in­ki­şa­fı üz­rə Döv­lət Stra­te­gi­ya­sı”­nın ic­ra­sı is­ti­qa­mə­tin­də müəl­lim­lə­rin bi­lik və sə­riş­tə­si­nin test üsu­lu ilə sı­naq qiy­mət­lən­di­ril­mə­si apa­rı­lıb. İl­kin ola­raq pay­tax­tın uşaq mu­si­qi, in­cə­sə­nət və rəs­sam­lıq mək­təb­lə­rin­də ça­lı­şan 2700 müəl­lim sı­naq qiy­mət­lən­di­ril­mə­sin­də iş­ti­rak edib. 2015-ci il­də res­pub­li­ka­nın di­gər şə­hər və ra­yon­la­rın­da fəa­liy­yət gös­tərən təd­ris ocaq­la­rın­da iş­lə­yən müəl­lim­lə­rin bi­lik­lə­ri­nin qiy­mət­lən­di­ril­mə­si plan­laş­dı­rı­lır. Uşaq mu­si­qi, in­cə­sə­nət və rəs­sam­lıq mək­təb­lə­ri­nin pe­da­qo­ji kadr tə­mi­na­tı­nın və­ziy­yə­ti­nin təh­li­li, tə­lim-tər­bi­yə işi­nin təş­ki­li­nin qiy­mət­lən­di­ril­mə­si məq­sə­di­lə mo­ni­to­rinq­lər apa­rı­lıb, bir sı­ra təd­ris müəs­si­sə­lə­ri­nə ye­ni di­rek­tor­lar 

 

Mədəniyyət.- 2014.- 30 dekabr.- S. 7.