“Bakının
brendi kommunikasiya və marketinq proqramımızın əsas
elementi olacaq”
Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyinin Milli Turizm Təbliğat Bürosunun direktoru Fuad Nağıyevin
AZƏRTAC-a müsahibəsi
- Əvvəlcə
Milli Turizm Təbliğat Bürosu barədə qısa məlumat verərdiniz.
- Milli Turizm Təbliğat Bürosu Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyi tərəfindən
- “Azərbaycan Respublikasında
turizmin inkişaf etdirilməsi ilə bağlı bir sıra tədbirlər haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin
27 dekabr 2016-cı il tarixli fərmanına uyğun olaraq 2017-ci ilin fevral ayında publik hüquqi şəxs qismində təsis edilib. Qurumun yaradılması ölkəmizin
turizm sahəsində beynəlxalq imicinin formalaşdırılması, şəhər
brendinin istifadəsi üzrə uzunmüddətli
fəaliyyət planının
hazırlanması, brenddən
istifadə üzrə
nəzarət tədbirlərinin
görülməsi, fərqli
səviyyələrdə təkrar
brendinq seçimi və marketinq işlərinin əlaqələndirilməsi,
turistlərin məmnunluğunun
artırılmasına nail olmaq
məqsədi daşıyır.
- Təsis edildiyi dövrdən etibarən büro hansı fəaliyyətlərlə
məşğul olub?
- Milli
Turizm Təbliğat Bürosu qısa vaxt ərzində qarşıya qoyulan vəzifələrin icrası
istiqamətində əməli
fəaliyyətə başlayıb
və Bakı şəhərinin turistlər
üçün daha maraqlı istiqamətlərdən
biri kimi tanıdılması və
turistlərin qarşılaşdığı
bir sıra çatışmazlıqların aradan qaldırılması
istiqamətində layihələr
təqdim edib. Ötən müddət ərzində
daxili və xarici tərəfdaşlarımız
ilə birgə Bakıya bir sıra ölkələrdən
turizmin müxtəlif
sahələri üzrə
tanınmış blogerlərin
səfəri təşkil
edilib, onlarla ortaq layihələr həyata keçirilib.
Bakı şəhərinin turistlər
üçün maraqlı
hesab edilə biləcək, lakin bir o qədər məşhur olmayan məkanları barədə
videoçarxlar və
digər təqdimat materialları hazırlanaraq
müxtəlif təbliğat
kanalları vasitəsilə
yayımı təşkil
edilib. Milli iqtisadiyyat və iqtisadiyyatın əsas sektorları üzrə Strateji Yol Xəritəsinin
yarımillik monitorinq və qiymətləndirmə
hesabatına əsasən
Milli Turizm Təbliğat Bürosu tərəfindən ona tapşırılan işlərin
44 faizinin icrasını
həyata keçirib və əksər istiqamətlərdə fəaliyyətə
başlayıb. Büronun
əsas vəzifəsinin
Bakı şəhərinin
brendinin formalaşdırılması
və marketinq siyasətinin qurulması olduğundan bu sahədə dünyada uğurlu fəaliyyət göstərərək konkret
nəticələrə nail olmuş ölkələrin
və qurumların təcrübəsi öyrənilib.
Eyni zamanda, büro həm daxili, həm də xarici bazarda marketinq siyasətinin hazırlanması və icrası, brend formalaşdırılması sahəsində
təcrübəsi olan
şirkətlər ilə
məsləhətləşmələr aparmış və görüləcək işin
ümumi konturları aydınlaşdırılıb.
- Büro uğurlu təbliğat işinin qurulması üçün hansı amilləri vacib hesab edir?
- Hesab edirik ki, uğurlu
təbliğat və təşviqat fəaliyyətinin
qurulması üçün
genişhəcmli bazar
araşdırmalarının aparılmasına və dünyada daim yenilənən turizm trendinin öyrənilməsinə
ciddi ehtiyac var. Eyni zamanda, tətbiq
ediləcək yeniliklərin
uğurlu icrası üçün peşəkar
komandanın qurulması,
dövlət qurumları
arasında işlək
əlaqələndirmənin formalaşdırılması, qəbul
ediləcək vahid yanaşmanın həm turizm sahəsində fəaliyyət göstərən
şirkətlər, həm
də müvafiq dövlət qurumları tərəfindən icrasına
nail olunması zərurəti
mövcuddur. Bakı şəhəri və ümumilikdə Azərbaycan
xarici turistlər üçün “kəşf
edilməyən” istiqamətlər
baxımından olduqca
maraqlı marşrutdur
və bu istiqamətdə koordinasiyalı
əməkdaşlıq qurulacağı
və aydın strategiya izlənəcəyi
təqdirdə böyük
nailiyyətlərə nail olmaq
olar. Marketinq fəaliyyətinin həyata keçirilməsi
və müvafiq turizm infrastrukturun qurulması böyük maliyyə resursları tələb etsə də, onun ölkə
iqtisadiyyatına geri dönüşü daha yüksəkdir və bir çox digər sahələrdən
fərqli olaraq daha uzunmüddətli və davamlıdır.
- Təbliğat
üçün hansı
portallar fəaliyyət
göstərəcək və
nə zaman hazır olacaq?
- Büronun komandası artıq xeyli vaxtdır ki, Azərbaycanın turizm təbliğat səhifəsi olan
azerbaijan.travel səhifəsinin yenilənməsi ilə məşğuldur. Büro tərəfindən
azerbaijan.travel portalı müasir
yeniliklər nəzərə
alınmaqla (dizayn, portalın mobil telefon və planşetlərə uyğunlaşdırılması,
məlumat bazasının
yenilənməsi) tam əsaslarla
yenidən qurulub və istifadəçilərin
xidmətinə verilib.
Bir neçə müddət
bundan öncə
salambaku.travel səhifəsi də hazırlanıb və bu səhifədə
Bakının turizm imkanları, şəhərdə
yerləşən tarixi
abidələr, muzeylər,
turistlərin öz vaxtlarını səmərəli
keçirə biləcəyi
məkanlar barədə
informasiyalar yerləşdirilib.
Biz çalışırıq
ki, bu portallara
daxil olacaq insanlar həm Bakı, həm də ölkənin turizm imkanları barədə ətraflı
və rahat informasiya əldə etsinlər.
- Büronun fəaliyyəti bölgələrdə
turizmin inkişafına
necə təsir edəcək?
- Milli Turizm Təbliğat Bürosu ilkin mərhələdə daha çox Bakı şəhərinin təbliği istiqamətində səylərini birləşdirəcək. Bununla belə, biz eyni zamanda çalışırıq ki, imkan düşdükcə regionların da turizm potensialını təqdim edək. Gələcəkdə bu istiqamətdə işlər daha da artırılacaq və regional turlar da daxil olmaqla, bir sıra yeni turizm marşrutlarının işlənib hazırlanmasına başlanacaq. Regionların fərqli turizm növlərini inkişaf etdirmək üçün geniş potensialı var və gələcəkdə məhz bu sahələrin təbliğinə daha çox diqqət ayrılmasına çalışacağıq.
- Bakının brendi necə formalaşdırılacaq?
- Bakının brendi kommunikasiya və marketinq proqramının əsas elementi olacaq. Ona görə də, biz çalışırıq ki, məsələyə olduqca peşəkar yanaşaq və brendin hazırlanması zamanı beynəlxalq təcrübəni tam olaraq öyrənək. Brend üzərindən uğurlu marketinq fəaliyyəti quran xeyli şəhərlər var və onların təcrübələri bizə çox böyük kömək edə bilər. Amma bu, o demək deyil ki, biz brendi hazırlayarkən yalnız xarici təcrübəni əsas götürəcəyik. Hər bir şəhərin olduğu kimi, Bakı şəhərinin də özünəməxsusluqları var və brend hazırlanarkən mütləq mənada bu dəyərlər nəzərə alınacaq. Bakının brendi şəhərin siması olacaq və bu mənada mütləqdir ki, onu ölkə xaricində təbliğ etməzdən öncə yerli səviyyədə qəbul olunması baş versin. Yəni, yerli vətəndaşlar brenddən məmnun qalsınlar ki, onu xaricilərə təqdim edərkən də, səmimi olsunlar. Brend yerli və xarici ekspertlərin birgə iştirakı ilə hazırlanacaq və cəmiyyətin fikirləri bu prosesdə vacib yer alacaq. Bununla yanaşı müasir informasiya və kommunikasiya kanallarının yaratdığı imkanlardan maksimum faydalanmaq və Bakı şəhərinin təbliğatını bu kanallar vasitəsilə aparmaq da marketinq strategiyasının əsas istiqamətlərindən biri olacaq.
- Təkcə Bakının brendi formalaşdırılacaq, yoxsa hədəfdə digər bölgələr də var?
- Hazırda Bakı şəhərinin brendinin formalaşdırılması işi ilə məşğuluq, gələcəkdə bu təcrübədən istifadə etməklə digər regionlarda da analoji işin qurulmasına baxıla bilər.
Mədəniyyət.- 2017.- 29 sentyabr.-
S.8.