Kitab marketinqimövzusunda ustad dərsi

 

 

Bakı Dövlət Universitetinin (BDU) Kitabxanaçılıq-informasiya fakültəsində professor-müəllim heyəti, doktorant magistrantların iştirakı ilə ölkəmizdə qeyd olunan Elm Günü (27 mart) münasibətilə silsilə tədbirlər çərçivəsində ustad dərsi təşkil olunub.

Ustad dərsində Mədəniyyət Nazirliyi Kitab sənayesi şöbəsinin müdiri, tarix üzrə fəlsəfə doktoru Akif MarifliKitab marketinqimövzusunda məruzə ilə çıxış edib. Son dövrlər BDU-da təşkil olunan ustad dərslərini yüksək qiymətləndirən şöbə müdiri kitab marketinqinin məqsədi, mahiyyəti, müasir dövrdəki əhəmiyyəti barədə məlumat verib. Qeyd edib ki, kitab marketinqinin səmərəli təşkili əlaqələrin qurulması geniş oxucu kütləsinin cəlb edilməsi baxımından mühüm amildir. Ona görə kitab marketinqinə investisiya qoyulması kitab sənayesinin prioritetlərindən hesab olunur. Bu prosesin aparıcı qüvvəsi olan marketoloqlar istehlakçı təşviqinə şərait yaradır, nəticədə kitab bazarının canlanmasına, kitab məhsulunun ad tiraj göstəriciləri baxımından inkişafına töhfələrini verirlər.

Mühazirədə kitab marketinqinin funksiyaları, marketinq planının elementləri, sosial media blogerlərlə mexanizmlərinin tətbiqi, kitab reklamı kimi mövzular şərh edilib. Bu sahədə dünya Azərbaycan təcrübəsi arasında paralellər aparılıb, innovativ istiqamətlərin tətbiqi ilə bağlı səmərəli təkliflər irəli sürülüb.

Akif Marifli həmçinin son dövrlər Mədəniyyət Nazirliyi tərəfindən kitabxana nəşriyyatların fəaliyyət perspektivləri ilə bağlı aparılan islahatlar, həyata keçirilən layihələr müəyyənləşdirilmiş hədəflər barədə məlumat verib. Qeyd olunub ki, ölkənin kitabxana infrastrukturunun idarə edilməsində, oxuculara peşəkar kitabxana-informasiya xidmətlərinin göstərilməsində BDU-nun Kitabxanaçılıq-informasiya fakültəsi məzunlarının mühüm rolu var aparılan islahatlar sayəsində bu rol daha da artacaq.

Ustad dərsi auditoriya tərəfindən maraqla dinlənilib, mövzu ətrafında müzakirələr aparılıb. Akif Marifli dinləyicilərin suallarını cavablandırıb.

 

 

Mədəniyyət.- 2022.- 30 mart.- S.2.