Sabahdan
başlayan dünən...
Niyə dünən? Çünki hər sabah dünənin təəssürat və təyinindən sonra başlayır. Əgər orada ənənə, bağlılıq, sevgi və mütləq bir ehtiram varsa. Bu mənada, əksəriyyətimizə görə 30 il öncə açılan Sabahın da qayəsində məhz o təsnifatlar vardı. Belə olmasaydı, bir igidin ömrünü yaşayıb, qəhrəman kimi özündən sonra böyük yol, iz salmazdı...
Bu fikirlər martın 27-də Beynəlxalq Teatr Günü münasibətilə Cəfər Cabbarlı adına Azərbaycan Dövlət Teatr Muzeyində təşkil olunan Sabah: Azərbaycan teleməkanında üzən ada adlı tədbirdə səsləndirildi.
Tanınmış televiziya rejissoru Xalq artisti Ramiz Həsənoğlunun rəhbərlik etdiyi Sabah yaradıcılıq studiyasının 30 illik yubileyinə həsr olunan tədbirdə bu və ya digər şəkildə yolu dünən və elə bu gün Sabahla kəsişən sənət adamları iştirak edirdi.
Muzeyin direktoru Əməkdar mədəniyyət işçisi Sevinc Mikayılova tədbiri açaraq Sabahın yaranma tarixi barədə məlumat verdi.
Teatrşünas, sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru, Əməkdar incəsənət xadimi Aydın Talıbzadə studiyanın mədəniyyətimiz, televiziya tariximiz üçün önəmli addımlarını qeyd etdi, dövr üçün cəsarətli hesab olunan işlərini sadaladı.
Səmimi ortamda keçən tədbirdə Sabahın sənət emalatxanasından studiyaya qədər yüksəlməsində böyük xidmətləri olan Ramiz Həsənoğlu və yaradıcı heyət, zaman-zaman Sabahdan boylanan insanlar dramaturq, Əməkdar incəsənət xadimi Əli Əmirli, Əməkdar artistlər Elxan Qasımov, Sənubər İsgəndərli, studiyanın veteranı, operator, Əməkdar mədəniyyət işçisi Eldar Məmmədov və başqaları çıxış edərək təbriklərini çatdırdılar, xatirələrini bölüşdülər.
Tədbir çərçivəsində muzey əməkdaşları tərəfindən hazırlanmış və studiyanın yaradıcılıq yolunu əks etdirən videoçarxlar, tamaşa və filmlərdən fraqmentlər də nümayiş olundu. Həmçinin Azərbaycan Yazıçılar Birliyinin sədri Xalq yazıçısı Anar, Xalq artistləri Afaq Bəşirqızı və Cahangir Novruzovun virtual təbrikləri təqdim edildi.
Xalq şairi Ramiz Rövşənin Sabahın yaradıcısına həsr etdiyi şeirdən Sənin boyun ucadı, bax, gör, sabahda nə vara istinad etsək, R.Həsənoğlunun yaradıcı proseslərin sonrakı gedişatını görmək kimi bir gücə malik olduğunu deyə bilərik. Təsadüfi deyil ki, R.Həsənoğlu və Sabahının istehsal etdiyi ekran əsərlərinin hər biri bir teleteatr, sənət məktəbi funksiyasını yerinə yetirə bildi. Özü də mürəkkəb zamanda 90-cı illərdə təlatümlü dövrdə.
Zamanın insanı və yaradıcılığı sınadığı keçidlər fırtınasında zühur edən studiya emalatxana rolunu oynasa da, əslində, həm də teatr məktəbi funksiyasını yerinə yetirən bir ocağa çevrildi. Görün oradan kimlər keçdi...
Ruhumuzu, ovqatımızı daim yaxşı hala kökləyən, qoyduğu hər mövzuda, ekran ömrü verdiyi hər işdə klassikadan müasirliyə, keçmişdən gələcəyə vahid xətt cızan Sabah və onun yükünü daşıyan fərqli ruh və düşüncəyə malik Sabahlılar istedadlı, iddialı və peşəkar adamları bir araya yığmaqla nümunə, gələcək üçün əbədi miras işlərə imza atıblar.
Bu mənada Ə.Haqverdiyevin hekayələri əsasında ərsəyə gələn Ac həriflər ilə özünün yaşam haqqını isbat edən studiya bundan sonra, heç nə çəkməsə belə, artıq silinməz bir iz qoymağa nail olub.
Ramiz Rövşənin Ac həriflər tamaşasının şeir partiturasına yazdığı
Allah bizim Allahdı,
Keçər günahımızdan.
Allah bizi saxlasın
Hələ sabahımızdan.
misralarından çıxış edərək demək olar ki, bizi tamaşaçı kimi sabahın qarmaqarışıq ovqatına ustalıqla, ruhumuz belə incimədən indidən kökləyən Sabah bu gün də öz ampluasındadır.
Məlumat üçün bildirək ki, hazırda Azərbaycan Televiziya və Radio Verilişləri QSC-nin nəzdində fəaliyyətini davam etdirən Sabah yaradıcılıq studiyası Ramiz Həsənoğlunun təşəbbüsü ilə 15 fevral 1993-cü ildə fəaliyyətə başlayıb. Studiya əsas etibarilə, televiziya tamaşaları, film-tamaşalar, bədii və sənədli televiziya filmləri, konsert və şou-proqramlar hazırlayır. Fəaliyyətə başladığı ilk 10 ildə 26 televiziya tamaşası hazırlayan studiyanın istehsalı olan Ac həriflər televiziya tamaşası Humay milli mükafatına layiq görülüb.
1993-cü ildən 2019-cu ilə qədər Sabahda müxtəlif müəllif və rejissorların 40-a yaxın ekran işi ərsəyə gətirilib. 2019-cu ildə yenidən aktiv fəaliyyətə başlayan studiya Zəng, Sonuncu, Son gecə, Yağlı boya ilə ailə portreti, Ocaq yeri, Televizor və s. bədii televiziya filmlərini istehsal edib.
R.Həsənoğlunun ideya müəllifi olduğu Yad et məni silsilə layihəsi çərçivəsində görkəmli şəxsiyyətlər haqqında da bədii-sənədli filmlər davamlı olaraq çəkilir. Həmçinin Ustad sözü silsilə verilişi də Sabahın istehsalıdır.
Deməli, bütün hallarda Sabahla sabah maraqlı və baxımlı olacaqsa, gözləməyə dəyər. Axı onun başında dünəndə dayanıb qalmayan, gələcəyə baxıb Sabahı quran boyu da, fikir və ideyaları da uca Ramiz Həsənoğlu dayanır...
Həmidə Nizamiqızı
Mədəniyyət.- 2023.- 29 mart.-
S.5.