Yunus
peyğəmbərdən sonra
üçüncü Yunus...
Yunus
Oğuz- 65
"- Qədeş, nə yaxşı şlyapan var?
- Yeri ala, sən yaxşı adam deyilsən.
- Hə, ürəyini yemə, iki manatını verəcəm
də...
- Yekə oğlansan ala, mən pul adı
çəkdim? İstəyirsən
iki manat da verim. İş pulda deyil e, iş "vinimatelni" olmaqdadır. Adamlar gərək bir-birinə
"vinimatelni" olsunlar.
Sən mənə
"vinimatelni" olarsan,
mən də sənə...
- Davud, bir şeyi
başa düşə
bilmirəm, bu danışıq nəyə
lazımdır?
- Ala, sən mənim dostumsan? Hə! Harda işləyirsən- ət kombinatında. Bir dəfə də olsun gəlib demisən ki- Davud, sənə kolbasa, sosiska gətirmişəm,
al, vur bədənə..."
Söhbətimə nahaq yerə məşhur "Uşaqlığın
son gecəsi" filmindəki
Davudla Muradın dialoqundan başlamadım.
Çünki bu dəfə sizə Davudun sözü olmasın, "vinimatelni"
adamlardan birindən söhbət açmaq istəyirəm. Amma söhbətimə
onun xarakter xüsusiyyətlərindən başlayacam:
Ağıllı, ahəngdar,
praktik, cəlbedici, təşəbbüskeş, səmimi,
fədakar, qənaətcil,
sosial insandır. Yüksək sosial uyğunlaşma qabiliyyətinə
malikdir və cəmiyyətin bütün
səviyyələrinə uyğunlaşır.
Uğurlu adamdır, yenilməz gücə
sahib olmaq arzusundadır.
Necə deyərlər,
həyatda öz istəklərinin fərqində
olan və həmişə daha yaxşı olmağı hədəfləyən birisidir.
Və adətən qarşısına qoyduğu
məqsədlərə çatır.
İş həyatındakı
fədakarlığı, ağıllı
və ayıq rəftarı, bir çox insandan daha bacarıqlı olması onu məqsədlərinə asanlıqla
çatdırır...
Müsahibələrindən birində deyir ki:- "Məndə qeyri-adi bacarıq var, amma bunu açıqlasam hamı üstümə tökülər. Tarixi
roman yazılarkən bədii
təxəyyülə çox
cüzi yer ayrılır. Birincisi, əsərin yazılma məqsədi olmalıdır.
İlk olaraq bunu aydınlaşdırmaq lazımdır.
Niyə görə bu tarixi mövzuya
müraciət olunur? İkincisi, xronoloji ardıcıllığın gözlənilməsidir.
Şəxsiyyətə, dövrün
hadisələrinə münaqişələrə,
mübarizələrə müraciət
olunarkən xronoloji ardıcıllıq o qədər
mükəmməl olmalıdır
ki, tarixin təhrif olunmasına tənqidçilər
heç bir arqument tapa bilməsinlər.
Əksinə, desinlər
ki, hətta bizim bilmədiyimiz faktlar da əsərdə xronoloji ardıcıllıqla göstərilib.
Əgər bunlar olmayacaqsa, tarixi roman yazmağa dəyməz..."
Hər şeydə lider olmağı xoşlayır
və ətrafındakıları
idarə etməyi bacarır. Həm zehni, həm də fiziki olaraq daim axtarışdadır.
Yeni şeylər öyrənməyə
və özünü
təkmilləşdirməyə çalışır. Çox
iti ağıllıdır.
Səyahət etməyi
sevir və gördüyü hər yeri və obyekti
əzbərləyir. Sevdiyi
insanlarla vaxt keçirməkdən və
onları xoşbəxt
edəcək kiçik
sürprizlər etməkdən
xoşlanır. Onun danışa biləcəyi
və qarşı tərəfin dinləyəcəyi
çoxlu xatirələri
var. Sadiq, ünsiyyətcil, bacarıqlı və cazibədar şəxsdir.
Heç vaxt tək qalmaq istəmir və həmişə izdihamlı
yerlərdə olmağı
üstün tutur. Ağayana davranışı
ilə insanların könlünü fəth edə bilir...
"Romanın məqsədi, məramı, ideyası öz yerində. Digər cəhət də odur ki, romanı müəllif hansı dildə yazır. Mən xarici dilləri nəzərdə tutmuram. Burda ədəbi-bədii dildən söhbət gedir. Bir var ki, dil çox çətin olur, bir-iki səhifə
oxuyursan sonra oxumaq istəmirsən. Amma
bir də görürsən ki, dil o
qədər şirin olur ki, oxuduqca səni özünə çəkir və istəyirsən ki, axıracan
oxuyub qurtarasan. Bu amil də əsasdır. Elə yazıçılar
var ki, kifayət qədər
sanballı yazır, ancaq dili ağır
olduğu üçün
cəmiyyət tərəfindən
qəbul olunmur. Çox zaman mənə müraciət edirlər
ki, orta əsrlər dövründən yazdığım
romanda niyə o dövrün sözlükləri
yoxdur? Mən o dövrün sözlərindən
heç birini işlətmirəm. Mənə
bunu deyəndə bildirirəm ki, olmaz! Soruşurlar niyə? Deyirəm ki, mən XV əsrin insanları üçün yazmıram
ki! Mən müasir insanlar üçün başa düşülən dildə
yazıram. XV əsrin
sözlüklərini yazsam
gərək onun açıqlamasını da verəm.
Açıqlamanı da verəndə,
oxucularda yoruculuq yaradır. Müasir variantda niyə verilməsin ki?! Mənim bildiyimə görə, bəzi yazıçılar
öz əsərlərinin
ikinci nəşrində
qaranlıq sözlərdən
imtina edərək, onları yeni variantları
ilə əvəzləyirlər. Mən də hiss edirəm ki, getdiyim yol daha
oxunaqlıdır."- söyləyir.
Soyuqqanlı münasibəti onun
əslində bir müddət alışıb-yanan
duyğularını gizlətdiyini
göstərir. Yeyib içməyi, mədəni
əylənməyi xoşlayır.
Əgər qayğı
göstərdiyi insanlardan
gözlənilməz bir
zərbə alırsa,
çox yorulur. İncə yumor hissinə malik və mərhəməti ilə
seçilən dost tipidir.
Hər bir mövzuda danışmağı
bacarır. Münasibətlərində
sadiq və etibarlıdır. Bir sözlə,
şən və gözəl sosial rəftarı ilə dostları arasında həmişə seçilir
və bəyənilir.
Sufizmin vurğunudur, xarakterində bir şamanlıq var...
Deyir ki:- "Sufizmin kökü şamanlıqdan
gəlir. Orda Tanrı qəbulu var və bu çox
normal bir şeydir.
"Əmir Teymur"
və "Şah arvadı və cadugər" romanlarını
yazanda şaman rəqslərini öyrənmək
üçün Yakutiyaya
getmişdim. Bu çox
normal bir şeydir. Mən Tyan-şana Tanrı dağına da gedirəm. Bunu internetdən də öyrənə bilərdim.
Bir də var ki, reallığı,
həqiqəti öz gözlərinlə canlı-canlı
görürsən. Məhz
bu zaman ordan aldığın enerjini ürəyində, başında
gəzdirə bilirsən.
Bu zaman daha effektli əsər yazmaq olar. Sevgimiz sufizmə, şamanizmə
çox böyükdür.
Bunlar birbaşa Tanrının verdiyi elmlərdi ki, hər kəsdə olmur..."
Evində
yaratdığı rahatlıq
və geniş mühit onun üçün hər şeydən önəmlidir.
O, məişət xarakteri
ilə diqqət çəkir və ailəyə önəm verir. Fərqli əşyalarla maraqlandığı
üçün evində
antik əşyalarla yanaşı, heyrətamiz
dərəcədə dəbdəbəli
və bahalı əşyalara da rast gələ bilərsiniz. Özünü təkmilləşdirməyi
və hər zaman bir addım irəli getməyi hədəfləyir. Ona rəqib
olmaq mümkün deyil. Fəal və aktiv insandır.
İlk baxışdan çox
ciddi görünə
bilər, lakin onun qürurlu görünüşünün altında sürprizlərlə
dolu bir xəzinə və tez düşünən zəka yatır...
Haqqında danışdığım yazıçı, jurnalist
Yunus Oğuz
1960-cı ilin iyul ayının 22-də Şirvan
şəhərində anadan
olub. 1977-ci ildə orta məktəbi bitirdikdən sonra bir il Şirvan DRES-də fəhlə işləyib. Daha sonra Bakı şəhəri 6 nömrəli
texniki peşə məktəbində təhsil
alib. Ardınca iki il əsgəri xidmətdə olub. Üç ilə yaxın Şirvan şəhər pambıq təmizləmə zavodunda
mülku müdafiə
qərargahının rəisi
vəzifəsində çalısıb.
Həmin müddətdə
ictimai əsaslarla zavodun komsomol təşkilat katibi secilib. 1983-cü ildə
Rostov Dövlət Universitetinə
daxil olub və 1988-ci ildə RDU-nun
fəlsəfə fakültəsini
bitirərək filosof
ixtisasina yiyələnib.
Ali təhsilini bitirdikdən
sonra təyinatla AMEA-nın Fəlsəfə və hüquq institutuna göndərilib və burada bir müddət kiçik elmi işçi vəzifəsində
işləyib. 1988-ci ildə
Milli Azadlıq hərəkatına
qoşularaq, hərəkatın
aktiv üzvlərindən
biri olub. 1990-cı ilin yanvarında akademiyanın bir qrup gənc alimi ilə birlikdə Xalq Azadliq Partiyasının (XAP) yaradıb
və onun sədri seçilib.
1992-ci ildə AXC sədrinin
müavini təyin olunub. 1993-cü ildə Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin müşaviri
təyin edilib.
1994-cü ildə Azərbaycan
Xalq Cəbhəsini tərk edərək, Azərbaycan Bütövlüyü
Uğrunda Cəmiyyəti
və eyni adlı partiyanı təsis edib və partiyanın sədri olub. 1997-ci ildə onun təşəbbüsü ilə
ABUP və XAP birləşərək,
Xalq Azadlıq Partiyası yaradılıb
və sədrlik ona həvalə edilib. 1998-ci ildə isə XAP bölünəndə
Yunus Oğuz və tərəfdarları
partiyanın Vəhdət
Partiyasına birləşdiyini
elan ediblər və orada sədrinin birinci müavini seçilib. Çox keçmədən bu partiya da bölünüb
və Yunus Oğuzun rəhbərliyi altında Milli Vəhdət
Partiyası yaradıldığı
elan edilib. Nəhayət,
2023-cü ildə Milli Vəhdət
Partiyası da fəaliyyətini
dayandırıb. Bütün
bunlardan əlavə
o, xeyli müddətdir
ki, həm də jurnalistika ilə məşğul olur. Fəlsəfə və hüquq institutunda kiçik elmi işçi işləməklə
yanaşı, 1989-cu ildən
1991-ci ilədək "Azad söz" qəzetinin, həmçinin "Xüsusi
bulleten"lərin qeyri-leqal
nəşrinə rəhbərlik
edib. 1991-1992-ci illərdə
"Ordu" qəzetinin
baş redaktoru vəzifəsində çalışıb.
1995-ci ildən bu günə qədər
"Olaylar" İnformasiya
agentliyinin baş direktoru və eyni adlı qəzetin baş redaktoru vəzifəsində
çalışır. "Tərəqqi" medallı
"Əməkdar mədəniyyət
işçisi"-dir...
Bəli,
tarixi roman yazmaq asan məsələ deyil. Bunun üçün
yazıçıdan üç
keyfiyyət tələb
olunur- dərin zəka, ciddi araşdırma qabiliyyəti,
düzgün dəyərləndirmə
bacarığı. Qalanı
rəngdir. Həmkarları
keçmişdən yazıb,
bu günə təqdim edir. Onun əsərləri isə gələcəkdə
daha çox oxunacaq, daha çox tanınacaq. Doğrudur, söylədikləri,
yazdıqları Quran ayəsi
olmasa da, haqqı arxasıyca çəkən
kəlmələrdir. Düşünür
və düşündürməyi
də bacarır- müdrik adamdır və bu millətin
qənimət övladlarından
biridir. Adında mistika var, bu sehr onu əbədi
yaşadacaq- Yunus peyğəmbərdən və
Yunus İmrədən
sonra yadda qalacaq üçüncü Yunus
olacaq. "Oğuz"
kəlməsi isə fərqlənməsi üçündür...
İyulun
22-si Yunus Oğuzun 65 yaşı tamam olur. Ona möhkəm can sağlığı, yaradıcılıq
uğurları arzulayıram...
"...Adamlar gərək bir-birinə "vinimatelni"
olsunlar. Sən mənə "vinimatelni"
olarsan, mən də sənə..."
Elman
Eldaroğlu
Olaylar 2025.- 18-24 iyul (¹24).- S.14.