“Xaricdə təhsilimi davam etdirsəm, psixologiya
sahəsini seçəcəyəm”
Şəbnəm Həsənova: “Tələbəlik həyatı ancaq universitetə gedib-gəlməklə davam etməməlidir, gənclər mütləq ictimai işlərdə fəallıq göstərməlidirlər”
Son illərdə Azərbaycanda gənclərin uğurlu təhsil almaları üçün
yaradılan şərait, tələbələrin xaricdə təhsillərini
davam etdirmələri, eləcə də ictimai-siyasi işlərdə aktiv
fəaliyyət göstərmələri üçün
çoxsaylı imkanların yaranması, həqiqətən də
ürəkaçandır. Əsasən də tələbələrin
ictimai işlərdə aktiv
olmaları üçün gənclər
və tələbə təşkilatlarının
sayının artması və fəaliyyətlərinin
güclənməsi bu işdə öz sözünü deyir. Elə tələbə-gənclərimiz
də yaradılan bu imkanlardan
maksimum yararlanmağa
çalışırlar. Belə gənclərdən biri də Şəbnəm Həsənovadır.
Bu aktiv gənclə olan müsahibəni oxuculara
təqdim edirik:
- Özünüz haqqında
məlumat verərdiniz.
- Mən, Şəbnəm Həsənova 1999-cu ildə Bakı şəhərində anadan olmuşam. Təhsilimə ilk olaraq 2005-ci ilə Əliheydər Kazımov adına 228 nömrəli məktəbdə başlamışam və orta təhsilimi 2016-cı ildə elə həmin məktəbdə bitirmişəm. Həmçinin məktəbdə oxuduğum müddətdə əlavə məşğuliyyət kimi Uşaq İncəsənət Məktəbində fortepiano təhsili almışam. 2016-cı ildə Bakı Dövlət Universitetinin Jurnalistika fakültəsinə qəbul olmuşam və hazırda təhsilimi burada davam etdirirəm.
- Fortepiano
təhsili aldığınızı vurğuladınız.
İncəsənət sahəsinə maraq
sizi jurnalistikaya gətirdi?
Ya başqa səbəblər
olub?
- Əslində, haqlısınız, hər iki sahə bir-biri ilə sıx bağlıdır, hətta jurnalist peşəsini incəsənətin bir hissəsi kimi görənlər də olur. 8-ci sinifdə oxuduğum zamanları xatırlayıram və o dönəmlər hamımızın beynində “nə olacağam, hansı peşəni seçib hansı qrupa imtahan verəcəyəm?” sualları olur. Elə o vaxt fikrimi qətiləşdirərək qərar vermişdim ki, mən jurnalist olacağam. Əslində, bu peşəyə güclü həvəsim, marağım da olub. Həm də yaradıcılığa da meyilli olmuşam, xüsusilə də yazılarla bağlı. Məktəbdə yazdığım inşalar həmişə seçilirdi. Yazı qabiliyyətim də vardı deyə, düşündüm ki, bunları birləşdirib ortaya bir şey çıxara bilərəm. Düzü, bəzən bu fikirlərimə, seçimimə qarşı çıxanlar da olurdu. Adətən, deyirdilər ki, sən sakit təbiətlisən, jurnalistlik sənlik deyil. Amma elə deyənlərə inad, bildirirdim ki, seçimim birdir və mən məhz bu fakültəyə qəbul olacağam. Universitetə qəbul olandan sonra isə fikirlərim bir az dəyişdi. Yəni hər şey kənardan göründüyü kimi deyil. O mühitə düşdükcə anladım ki, qəzet, televiziya, radio maraqlıdır, amma bu mənim olmaq istədiyim yer deyil. Sonra jurnalistikada PR üzrə özümü sınamaq qərarı verdim. Çünki bu fakültəyə, həqiqətən, sevərək gəlmişəm deyə, jurnalistikadan tamamilə imtina etmək istəmirdim. PR sahəsini bir az araşdırdım, gördüm ki, burada da özümü görmürəm. Ümumiyyətlə, 16-19 yaş arası elə dövrdür ki, insan özünü tapmağa çalışır. Fikir vermisinizsə, bu yaşda gənclər ya eyni anda bir neçə peşənin sahibi olmaq istəyirlər, ya da gündə bir qərar dəyişirlər. Sınaya-sınaya özümüzü tapmağa çalışırıq. Nə qədər sınasam da, jurnalistikadan ayrılmaq istəmirdim, elə onun ətrafında dövr edirdim. Çünki, jurnalist olacağam deyə, zamanında hamı ilə o qədər inadlaşmışdım ki, artıq əksini özümə etiraf etməyi bacarmırdım.
Fikirlərimə bir şey də əlavə edim ki, bu işdən kənar qalmağı düşünmürəm. Məktəbdə çox sevdiyim ədəbiyyat müəlliməm var idi. O bizə tək ədəbiyyatı öyrətmirdi. Çox şeyi onun sayəsində dərk etmişəm. Bir dəfə bizə dedi ki, gələn dərs kim olduğunuzu bir neçə cümlə ilə ifadə edib yazın. Hamı nələri sevdiyini, hansı peşə sahibi olmaq istədiyini, nələrə marağı olduğunu yazıb gətirmişdi. Dinləyəndən sonra bizə dedi ki, bu siz deyilsiniz. Bunlar olmaq istədikləriniz, xoşladığınız şeylərdi. “Mən kiməm?” sualının cavabı isə başqadır. Ondan sonra dediyi cümlələr isə həmişə beynimdə fırlanıb. Əlavə etdi ki, hamı həyata bir missiyanı yerinə yetirmək üçün gəlib. Siz də o missiyanı tapın. Hamının bir vəzifəsi var burada. O missiyanı tapandan sonra özünüzü tanıyacaqsınız.
Həmişə bu cümlələri düşünürdüm ki, görəsən, mənim missiyam nədir? Nə üçün göndərilmişəm?
Nəhayət, tapdığımı
düşünürəm. Bir neçə
ay əvvəl bəzi şeyləri dərk
eləməyə başladım. Gördüm
ki, jurnalistikanı nə qədər sevsəm
də, bu mənim olmaq
istədiyim yer, yerinə yetirməli olduğum missiya deyil. Amma məşğuliyyət
kimi, belə desək, hobbi
kimi, yəqin ki, bu peşəyə davam edəcəyəm.
- Bakı
Dövlət Universiteti
ölkənin ən ünlü universiteti sayılır. Bəs
təhsil aldığınız
universitetdəki tədris,
təhsilin səviyyəsi
necə, sizi qane edirmi?
- Haqlısınız. Həqiqətən
də BDU bir çoxlarının xəyal
etdiyi bir ali təhsil
ocağıdır. Hər sahədə
olduğu kimi, təhsildə də mənfi və müsbət məqamlar
var. Universitetin təhsilinin
yaxşı tərəfləri
çoxdur. Məsələn, studiyamız var, tələbələr bu imkanlardan rahatlıqla yararlana bilirlər, proqram ideyaları dəstəklənir. Burada
da, həqiqətən,
mənə çox şey öyrədən müəllimlərlə tanış oldum. Özümüzü tanımağa, dərk
etməyə fikirləri
ilə dəstək olan çox müəllimimiz olub.
İxtisasın bütün xırdalıqlarını
sevərək öyrədən
müəllimlərimiz var. Amma təhsildə bəzi şeylər məni və düşünürəm ki,
bütün tələbələri
qane etmir. Düzdür,
maraqlı mühazirələrimiz
olur. Amma, fikrimcə, mühazirələri
daha maraqlı, dinamik şəkildə keçirmək olar.
Mənə görə 90 dəqiqə
ancaq bir insana qulaq asmaq
çox absurddur.
Araya maraqlı nələrsə qatmaqla mühazirələri fərqli
etmək olar. Ən çox da yaralı yerimiz seminar, kollekvium, sərbəst iş balları almaqdır. Onsuz da ay ərzində mövzulara cavab veririk və 3 ayın sonunda imtahan veririk. Hər ayın sonunda kollekvium olmasa, düşünürəm ki
daha yaxşı olar. Bir də əlavə
müəllimlər ona
vaxt ayırır, tələbələr arasında
işləyənlər, kursa
gedənlər olur, gələ bilmir və s. Bunlar da əlavə problem yaradır.
- İctimai
işlərdə necə,
aktivsinizmi? ATGTİ-nin fəaliyyətinin bir tələbə olaraq sizin aktivliyinizdə
rolu olurmu?
- Azərbaycan Tələbə
Gənclər Təşkilatları
İttifaqına elə
birinci kursda qoşulmuşam. İctimai fəaliyyətim də bura ilə
başlayıb. Oradan əlavə,
bir neçə ay Diksiya Akademiyasında könüllü fəaliyyət
göstərmişəm, “Qarabağ”ın
Çempionlar Liqası
oyunlarında könüllü
olmuşam. Hazırda ATGTİ ilə bərabər, “NLP Center”də də könüllü fəaliyyət
göstərirəm. Bir çox
layihələrdə, təlim
və seminarlarda iştirak etmişəm.
ATGTİ-də mətbuat xidmətində
könüllüyəm. Bura mənə çox şey qazandırdı.
Birinci kursda daha utancaq, özünə
az güvənən
idimsə, artıq görürəm ki, çox dəyişiklik olub. İştirak etdiyim layihələrin
bir çoxu birbaşa ATGTİ ilə bağlıdır. Məsələn,
bu il
fevral ayında
ATGTİ-nin təşkilatçılığı
ilə Mingəçevirdə
“10-cu Qış Liderlik
Məktəbi”ndə iştirak
etdim. Heç hiss etmədik ki, bu bir həftə
necə sürətlə
keçdi. Orada liderlik bacarıqları,
layihə hazırlanması,
həmçinin psixologiya
ilə bağlı peşəkar təlimçilərdən
təlimlər aldıq.
Həm əyləndik, həm öyrəndik. Bundan başqa,
bu yay “Arxeoloji
düşərgə” layihəsi
çərçivəsində Lerik rayonunda olduq. Heç sınamadığımız bir şeyi sınadıq.
Arxeoloqlarla birlikdə qazıntılara
kömək etdik, bəzən neçə minilliklər əvvələ
aid olan qəbirlər
tapdıq, müxtəlif
köhnə əşyalar
çıxardıq. Bütün bu
layihələr öz
məqsədindən əlavə,
bizim həyatımıza
başqa bir şeylər də qatdı. Yeni dostlar, yeni tanışlar, fərqli mühit. Düşünürəm ki, tələbəlik
həyatı ancaq universitetə gedib-gəlməklə
davam etməməlidir.
Gənclər mütləq ictimai
işlərdə fəallıq
göstərməlidirlər. Düzdür,
universitet çox şey öyrədir.
Amma universitetin öyrədə
bilməyəcəyi şeylər
də var. Yəni özümüzdən asılı
olan, özümüzün
öyrənməli olduğumuz
məsələlər də
var. Fikrimcə, tək
universitet mühiti ilə sərhədlənmək
doğru deyil. Xüsusilə ixtisas sosial,
ictimai ixtisasdırsa, buna xüsusi diqqət yetirmək lazımdır.
- Xaricdə təhsil almaq kimi planlarınız varmı? Elə bir arzunuz varsa,
harada təhsil almaq istərdiniz? Ümumiyyətlə, xaricdə təhsilin
hansı üstünlükləri
var?
- Yuxarıda ixtisasımı
dəyişmək istədiyimi
qeyd etdim. İnsanları dinləməyi, bəzən
kiminsə problemi olanda onun həllinə
kömək etməyi
çox sevirəm.
Düşündüm ki, elə gələcəyimi də
bu sahə üzrə davam etdirməliyəm. Bu səbəbdən də qərara almışam ki, psixologiya təhsili də alım, peşəkar psixoloq olum. Bu həm çox
sevdiyim, həm də bacara bildiyim sahədir. Psixologiya təhsilini isə xaricdə almaq istəyirəm. Bir qədər
özüm üçün
araşdırmışam və
burada olan psixologiya ilə bağlı tədris və təhsildən o qədər də razı deyiləm. Həm də yeni ölkə, fərqli mədəniyyətlə
tanış olmaq maraqlı gəlir. Hansı ölkədə təhsil alacağımı
isə hələ qərar verməmişəm.
Tam araşdırdıqdan sonra qərarımı verəcəyəm. Xaricdə təhsilin
üstünlüklərinə gəldikdə isə, məncə, bu hər şeydən əvvəl ssinsanın özgüvənini çox
artırır. Çünki
yaşadığınız məkan fərqli ölkədir, dil başqa, mədəniyyət
başqa, tanış
olmayan yerlər, tanış olmayan insanlar, üstəlik də belə bir mühitdə sən təksən. Yanında ailə yoxdur, dostlar uzaqdadır, yeni dostlar qazanmalısan
və s. Yəni elə bil yeni,
fərqli həyata başlayırsan. Əgər yaşamağı,
öyrəşməyi bacarırsansa,
istər-istəməz özünə
inamın artır.
Bundan başqa, deyirlər, “çox gəzən, çox bilər”. Həyatının sonuna qədər
bir yerdə qısılı qalmaq da yanlışdır.
Yeni mühit, yeni adət-ənənə kəşf
etmək baxımından
xaricdə təhsilin böyük əhəmiyyəti
var. Qısası, xaricdə
təhsilimi davam etdirsəm, psixologiya sahəsini seçəcəyəm.
- O zaman sənə təhsilində uğurlar arzu edirik və gələcək planlarının, arzu və xəyallarının reallaşmasını diləyirik...
- Çox təşəkkür
edirəm, mən də sizə və redaksiyanıza minnətdarlığımı
bildirirəm ki, biz tələbələr
üçün belə imkanlar
yaradır, mətbuata daşıyaraq fikirlərimiz, təklif
və arzularımızı cəmiyyətə
çatdırırsınız. Maraqlı suallar
idi, cavablandırmaq xoş
oldu.
Tural Tağıyev
Palitra 2018.- 14 noyabr.- S.7.