İkinci “Bakı Elektron Ticarət Forumu” işə başlayıb
“InnoWeek
- İnnovasiya həftəsi” çərçivəsində
oktyabrın 21-də Heydər Əliyev Mərkəzində
ikinci “Bakı Elektron Ticarət Forumu” (“BEF-2019”) keçirilir.
AZƏRTAC xəbər
verir ki, Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi və Avropa İttifaqının təşkilatçılığı,
“PAŞA Bank”ın tərəfdaşlığı
ilə baş tutan forumda beynəlxalq
təşkilatların, dövlət
qurumlarının, ictimai
təşkilatların nümayəndələri,
mikro, kiçik və orta sahibkarlar, investorlar, ekspertlər və startapçılar iştirak edirlər.
Forumun açılışında çıxış edən
Nəqliyyat, Rabitə
və Yüksək Texnologiyalar naziri Ramin Quluzadə Azərbaycanda elektron ticarətin inkişafı
üçün əlverişli
mühitin mövcud olduğunu, tələbələrdən
tutmuş pensiyaçılara
qədər hər kəsin bir və ya bir
neçə bank kartının olduğunu qeyd edib: “İnternet bankçılıq inkişaf
edir, logistika sahəsində bir çox dövlət və özəl şirkətlər fəaliyyət
göstərir. Bunun nəticəsi olaraq elektron ticarət çoxlu sayda saytlar və platformalar vasitəsilə
ölkədə müxtəlif
məhsul və xidmətləri təklif edir. Turizm xidmətləri, bilet və hotel
sifarişləri, informasiya
texnologiyaları, geyim,
qida məhsullarının
elektron ticarət vasitəsilə satışında
irəliləyişlər qeydə
alınır. Ümumilikdə,
ölkəmizdə elektron
ticarətin inkişaf
dinamikası yüksək
olsa da, internet istifadəçilərimiz
əsasən tanınmış
xarici elektron ticarət platformalarından
sifarişlər edirlər.
Məqsədimiz daha çox daxili bazarda elektron ticarətin payını artırmaq, eyni zamanda, milli məhsullarımızın xarici
bazarlara çıxarılmasında
elektron ticarəti təşviq etməkdir.
R.Quluzadə deyib ki, müasir və əlçatan internet infrastrukturu, inkişaf etmiş logistika və elektron ödəmə sistemləri,
optimal vergi və gömrük tənzimlənməsi, dəqiq
statistika, elektron biliklər və maarifləndirmə elektron
ticarətin inkişafının
əsasını təşkil
edir: “Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə iqtisadiyyatın innovativ inkişafı sürətlə
gedir. Təsdiq olunmuş Milli iqtisadiyyat və iqtisadiyyatın əsas sektorları üzrə Strateji Yol Xəritələri
uğurla icra olunmaqdadır. Bu isə öz növbəsində bütün
sahələrdə olduğu
kimi, elektron ticarətin inkişafı
üçün əlverişli
mühit yaradır. Ölkəmizdə elektron
ticarətin son 2-3 ildə inkişaf dinamikası buna əyani sübutdur”.
Elektron ticarətin inkişafı
istiqamətində beynəlxalq
əməkdaşlığa xüsusi önəm verildiyini qeyd edən nazir Avropa Komissiyasının “Şərq Tərəfdaşlığı”
ölkələrində “Rəqəmsal
Bazarların Uyğunlaşdırılması”
təşəbbüsü çərçivəsində elektron ticarətin inkişafı ilə bağlı elektron imzanın qarşılıqlı tanınması
üçün qanunvericiliyin
inkişaf etdirilməsi,
transsərhəd məlumat
mübadiləsi, kibertəhlükəsizlik
və sair istiqamətlərdə əməkdaşlığın
genişləndirildiyini vurğulayıb:
“Bu gün “Bakı Elektron Ticarət Forumu”nun tərəfdaşları sırasında
Avropa İttifaqının
təsisatlarının olması
da bu əməkdaşlığın
sübutudur.
Türkiyənin Nəqliyyat və İnfrastruktur nazirinin müavini Ömer Fatih Sayan bildirib
ki, “Bakı Elektron Ticarət Forumu” elektron ticarət sahəsinin son trendləri və müsbət tendensiyaların müzakirəsi
üçün mühüm
platforma roluna malikdir. Azərbaycanın elektron ticarət və logistika sahəsində tətbiq etdiyi innovativ texnologiyalar bu sahələrin inkişafında
böyük rol oynayır.
Forumun əhəmiyyətini qeyd edən BMT İnkişaf Proqramının
rezident nümayəndəsi
Alessandro Frakassetti çıxışında Azərbaycanda
elektron ticarət və elektron kommersiya, mobil və elektron identifikasiya, rəqəmsal
hökumət sahələrində
nəzərəçarpan inkişafı vurğulayıb.
Elektron ticarət platformasının
kiçik və orta biznesin iri
korporasiyalarla rəqabət
aparmaq qabiliyyətlərini
daha da genişləndirdiyini
bildirən Mərkəzi
Bankın idarə heyətinin sədrinin birinci müavini Alim Quliyev qeyd
edib ki, rəqəmsallaşma gənclərə
öz bizneslərini qurmaq üçün böyük maliyyə
tələb etməyən
əlverişli imkanlar
yaradır.
“Yaşadığımız
cəmiyyətdə “ağıllı”
texnologiyaların tətbiqi
ilə iqtisadiyyatın
bütün sahələri
sürətlə elektronlaşır.
Elektron ticarət cəmiyyətin ayrılmaz
hissəsini təşkil
edir. Yeni texnologiyaların geniş tətbiq edildiyi elektron ticarət maliyyə, real sektor və IT kimi müxtəlif sahələri əlaqələndirən
effektiv mexanizmə çevrilib. Bu səbəbdən onlayn ticarət kiçik və orta biznes
subyektləri üçün
cəlbedici platformaya çevrilib”, - deyə o əlavə edib.
A.Quliyev bildirib
ki, ötən il qlobal pərakəndə
ticarətin ümumi dövriyyəsi 24 trilyon dollar olub, bunun
3 trilyon dolları elektron ticarətin payına düşüb və dövriyyənin 12 faizini təşkil edib. Bundan öncəki
göstərici isə
10 faiz idi. Cari ilin sonunda
elektron ticarətin həcminin 21 faiz artaraq 3,5 trilyon dollar olacağı gözlənilir, bu da pərakəndə ticarətin 14 faizini təşkil edəcək.
Növbəti 5 ildə
isə elektron ticarətin həcminin 6,5 trilyon dollara çatacağı və
pərakəndə ticarətin
22 faizini təşkil
edəcəyi gözlənilir.
Proqnozlara görə,
bu ilin sonunda
dünya əhalisinin dörddəbiri rəqəmsal
alıcı olacaq. Bu isə 2 milyard
əhali deməkdir. Hesablamalar göstərir ki, 2040-cı ilədək
dünya əhalisinin
95 faizi öz ticarətini rəqəmsal
ödənişlər vasitəsilə
həyata keçirəcək.
Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinin idarə heyətinin sədri Orxan Məmmədov deyib ki, KOBİA elektron ticarətin payının artırılması
prosesində aktiv iştirak etməyə və irəli sürüləcək təşəbbüsləri
dəstəkləməyə hazırdır: “Bu gün dünyada elektron ticarətin həcmi sürətlə
artır. Azərbaycan
da dünya iqtisadi sisteminin bir parçası olaraq bu tendensiyalara
uyğunlaşmaq istiqamətində
mühüm addımlar
atmaqdadır. Belə ki, Azərbaycanda elektron ticarətin əhatə dairəsinin genişləndirilməsi, o cümlədən
pərakəndə satışlarda
elektron ticarətin payının artırılması,
transsərhəd ticarətin
inkişafı prioritet
olaraq müəyyən
edilib. “Azərbaycan
Respublikasında telekommunikasiya
və informasiya texnologiyalarının inkişafına
dair Strateji Yol Xəritəsi”ndə nəzərdə tutulan bir sıra tədbirlərin
icrası məqsədilə
“2018–2020-ci illərdə Azərbaycan
Respublikasında rəqəmsal
ödənişlərin genişləndirilməsi
üzrə Dövlət
Proqramı” qəbul olunub. Bundan başqa, elektron ticarətin hüquqi və infrastruktur bazasını beynəlxalq
tələblərə uyğunlaşdırmaq
məqsədilə “Azərbaycan
Rəqəmsal Ticarət
Qovşağı” portalı
yaradılıb. Bütün bunlar
nağdsız ödəniş
mühitinin genişləndirilməsi,
nağd dövriyyənin
həcminin minimuma endirilməsi və nəticədə bank sektorunun maliyyə resursları bazasının
gücləndirilməsi istiqamətində
mühüm hüquqi
zəmin formalaşdırıb.
KOBİA-nın
əsas vəzifəsinin
məhz ölkədə
startap, mikro, kiçik və orta sahibkarlığın
inkişafının dəstəklənməsi
olduğunu vurğulayan
O.Məmmədov deyib ki, agentlik biznes
mühitinin əlverişliliyinin
artırılması, tənzimləmə
sisteminin səmərəliliyinin
yüksəldilməsi, çoxsaylı dəstək tədbirlərinin ünvanlılığının,
onlara sahibkarların maneəsiz və rahat çıxışının
təmin edilməsi kimi geniş və çoxşaxəli
fəaliyyət gündəliyinə
malikdir.
Forumun ilk
günündə elektron
ticarətin müxtəlif
istiqamətləri üzrə
4 sessiya təşkil edilib. “Hökumət və hökumətlərarası
yanaşmada elektron ticarətin tənzimləmə
siyasəti” adlı sessiyada milli strategiyalar, elektron ticarətin asanlaşdırılması,
elektron idarəetmənin
təsiri və beynəlxalq əməkdaşlıq
müzakirə olunub.
“Elektron ticarət infrastrukturunda yeni texnoloji trendlər: perspektivlər və təhdidlər” sessiyası
kibertəhlükəsizlik, elektron imza, süni intellekt, robototexnika və blokçeyn mövzularını
əhatə edib. Saxtakarlıqdan qorunma, kriptovalyuta, bank köçürmələri, elektron
cüzdan məsələləri
isə “Onlayn ödəmə sistemləri
və rəqəmsal həllər” sessiyasının
müzakirə mövzuları
olub. “Ağıllı
sərhədlər: ticarət,
turizm və logistika üçün imkanlar” sessiyasında logistika və ticarət siyasəti, rəqəmsal nəqliyyat
dəhlizləri, gömrük
məsələləri üzrə
təcrübə mübadiləsi
aparılıb.
İştirakçılara
“SmartPay” ödəniş
sistemi haqqında məlumat almaq imkanı da yaradılıb. Belə ki, “SmartPay” guşəsində, Məlumat
Hesablama Mərkəzinin
mütəxəssisləri forum iştirakçılarını
ödəniş sistemi
haqqında məlumatlandırır.
Həmçinin iştirakçılar
üçün həm
sayt üzərindən,
həm də ödəmə terminalı
vasitəsilə ödəniş
etmək imkanı yaradılıb. Hazırda
“SmartPay” 71 poçt filialı, 1383 poçt şöbəsində 72 ödəmə
terminalı, 81 xidmət
üzrə 2541 ödəmə
nöqtəsi ilə vətəndaşların xidmətindədir.
Respublika.- 2019.- 22 oktyabr.- S.3