Müştərilər "Azərsun Holdinq"in diqqət mərkəzindədir

 

ŞİRKƏTİN MÜŞTƏRİ XİDMƏTLƏRİ ÜÇRƏQƏMLİ "120" PREFİKS TELEFON NÖMRƏSİNİ İSTEHLAKÇILARIN İSTİFADƏSİNƏ VERDİ

 

DÜNƏN "Trend" Xəbərlər Şirkətinin mətbuat mərkəzində "Azərsun Holdinq" Şirkətlər Qrupu yeni müştəri xidmətinin təqdimat mərasimini keçirdi. Tədbiri giriş sözü ilə açan şirkətin ictimaiyyətlə əlaqələr sosial xidmətlər departamentinin bölmə rəhbəri Afiq Səfərov dedi ki, 1991-ci ildən Azərbaycanda fəaliyyətə başlayan "Azərsun Holdinq" MMC qida istehsalı, pərakəndə satış kənd təsərrüfatı sahələrində fəaliyyət göstərən şirkətdir.

"Qida sektorunda Azərbaycanın istehsalçı ixracatçı ölkə halına gəlməsində böyük rol oynayan şirkət, tərkibində fəaliyyət göstərən zavodların güclü istehsal potensialı ilə yanaşı, geniş ixracat şəbəkəsinə sahibdir. O, idarəçilik prinsipləri, müştəri məmnuniyyəti, keyfiyyət təminatı, sosial məsuliyyət layihələri ətraf mühiti qoruma prinsipləri ilə xalqa xidmət etməkdədir".

Şirkətin müştəri xidmətləri şöbəsinin rəhbəri Şamil Kərimov isə bildirdi ki, Azərbaycanda əsas qida istehsalçısı olan "Azərsun Holdinq" həmişə müştərilərin maraqlarını gözləyir: "Bizə görə müştəri həmişə haqlıdır. Onların təklif iradlarını hədiyyə kimi qəbul edib, dərhal da cavablandırırıq".

Xidmət rəhbəri qeyd etdi ki, təmsil olunduğu şirkət Müştəri Xidmətləri sahəsini daim təkmilləşdirməkdədir: "Əsas məqsədimiz xidmət standartlarını daha da artırmaq, Müştəri Xidmətləri mədəniyyətini inkişaf etdirmək, müştəriləri maraqlandıran sualları operativ ətraflı cavablandırmaqdan ibarətdir".

O qeyd etdi ki, "Azərsun Holdinq", istehlakçıların istənilən səpkidə olan irad təkliflərini asanlıqla şirkətə çatdıra bilməsi məqsədilə yeni üçrəqəmli "120" telefon nömrəsini istehlakçıların istifadəsinə təqdim edir: "Təkcə Bakıda deyil, Azərbaycanın hər yerindən müştəri sabit telefon xətlərindən pulsuz zəng edə biləcək. Məhz bu xidmətin digər bir vacib üstünlüyü , Azərbaycanın bütün bölgələrindən sabit telefon xətlərindən gələcək zənglərin müştəri istehlakçılar üçün pulsuz olmasıdır. Yalnız mobil telefonlardan daxil olan zənglər ödənişlidir".

Ş.Kərimov: "Daxil olan istənilən müraciət "Azərsun Holdinq" Müştəri Xidmətləri tərəfindən ətraflı şəkildə araşdırılacaq ən qısa zamanda cavablandırılacaq", -dedi. Xidmət rəhbəri vurğuladı ki, mövcud vəziyyət barədə hazırlanan hesabatlar mütəmadi olaraq Şirkətlər Qrupunun aidiyyatı bölmələrinə təqdim olunacaq: "Xidmətin operativ işinin təşkili məqsədilə texniki imkanlar genişləndirilib. Müştəri Xidmətləri müasir tələblərə uyğun texniki avadanlıqlarla tam təchiz edilib. Daxil olan müraciətlərin müxtəlifliyini nəzərə alaraq Holdinqin bütün bölmələrindən məlumat təmini həyata keçirilir".

Ş.Kərimov bildirdi ki, müştərilərinə yüksək xidmət göstərməyi qarşısına hədəf qoyan "Azərsun Holdinq", bundan sonra da Müştəri Xidmətlərinin təkmilləşməsini davam etdirəcək: "Məhsullarımızla bağlı hər növ məlumat, şikayət, təklif suallarınızı Müştəri Xidmətlərinə bildirə bilərsiniz. Bizimlə əlaqə saxlamaq üçün heç tərəddüd etməyin. Bizim üçün Sizin fikirləriniz çox vacibdir. Hər bir müştərimiz bizim dostumuzdur burada Sizinlə əsl dost kimi davranılacaqdır. Şirkətimizin mütəxəssisləri bütün suallarınıza ən qısa zamanda cavab verəcəkdir. Əgər ehtiyac yaranarsa, müraciətinizdən sonra nümayəndələrimiz sizi ziyarət edəcək".

   

  

Əfsun

 

Üç nöqtə.- 2009.- 4 iyun.- S. 10.