“Ağlamaqdan səsim kişiləşib”
Xalq artisti Nuriyyə Əhmədova: “İndi ancaq uşağımı bir tərəfə çıxarmaq haqqında düşünürəm”
Xalq artisti Nuriyyə Əhmədovanın APA-ya müsahibəsi
- Qardaş, salam.
- Qardaş deyil, oğlum, Nuriyyədir.
- Nuriyyə xanım...
- Hamı qarışdırır, bala, səndə günah yoxdur. Ağlamaqdan səsim kişiləşib.
- Dünən oğlunuz cavab verdi, dedi, telefonunuz xarab olub, aparır düzəltdirməyə. Ona görə dəyişik saldım. Necəsiniz?
- Birtəhər özümə gəlməyə çalışıram. Sağ olsunlar, məni nə qədər istəyən varmış, qoymadılar tək qalım.
- Sabah görüşüb söhbət etmək istəyirəm. Sənətdən danışacağıq...
- Hə, nolar, lap yaxşı, elə mən də o itkilərdən danışmaq istəmirəm, çətindir. Nahidə Orucovanı tanıyırsan, əməkdar artist, onun evində qalıram, gəl Əhmədliyə, zəng vur, düşüb qarşılayacağam.
Və belə bir başlanğıc:
bacılarım ağlayır ki, bu yetimin nə vaxt evi olacaq? Oğlum on birinci sinifdə
oxuyur, sabah ölsəm, uşaq harada
qalacaq? Gələn il 65 yaşım olur,
evə görə təqdimat gedib, inşallah, gözləyirəm...
* * *
- Elə bilmə ki, sənətim mənə bir ev qazandırmayıb deyə, aktrisa olmaqdan peşmanam. Allah can sağlığı versin, Tofiq Bakıxanov bizim bağ qonşumuz idi, mən məktəbi təzə qurtaranda gəlib anama dedi, Püstəxanım bacı, Nuriyyə haqqında nə fikirləşirsiniz, harada oxuyacaq? Nənəm deyirdi ki, sən elə oxuya-oxuya doğulubsan. Müğənni olmaq istəyirdim, nənəm anama deyirdi, bu qız hara gedir, elə “nanay-nanay” eləyir, bizi biabır eləyəcək. Həyətdə oxuyub-oynayanda səsim bazara gedirdi. Televizor təzə-təzə çıxan vaxtlarda qonşularımız almışdılar. Atam bizə almırdı ki, televizor oldusa, o ev batdı. Bir də soyuducu almağa icazə vermirdi. Deyirdi, insan gərək bişirib təzə-təzə yesin, vəssalam, səhərə saxlamasın. Məni elə şeylər salamat saxladı. Yoxsa sizin indiki yedikləriniz... Bilmirəm, axırı necə olacaq. Nə isə. Birinci sinifdə oxuyanda nəğmə dərsi ayrı keçirilirdi. Cəfər müəllim vardı, tardan dərs deyirdi. Xor oxuyanda gördü bir səs seçilir. Çağırdı lövhənin qabağına, oxudum, bütün sinif mat qaldı. Adımı yazdılar dərnəyə, amma evdən icazə vermirdilər. Bir dəfə konsertə getdiyimə görə anam məni saçladı.
- Müsahibənizdə demişdiniz ki, ananız sizi qarğayıb...
- Anam axıra qədər mənə qarğış elədi. Qoymurdu, deyirdi, gün görməyəcəksən. Ən yaxşı vaxtlarımda nə atam uğurlarımı gördü, nə anam. Zeynəb Xanlarovanın “Arzu qızım” mahnısı təzə çıxmışdı, qonşumuz anama dedi, Nuriyyə Zeynəbin mahnısını nə gözəl oxuyur. Anam əsəbiləşdi ki, Zeynəb Xanlarova nə olub, mənim qızım da nə olacaq? Yox bir, Şövkət Ələkbərova olacaq? Oxumaq sənətinə yüngül sənət kimi baxırdılar. Sonra gördü ki, Tofiq Bakıxanovun evinə kimlər gedib-gəlir, hörmət edirlər, ona görə çox dərinə getmədi. Tofiq müəllimin yoldaşı da anamı dilə tutmuşdu ki, bu qızın böyük gələcəyi var. Asəf Zeynallıya sənət vermişdim, Şahnaz Haşımovanı, Ağaxan Abdullayevi orda görmüşdüm.
- Sonralar
Musiqili Komediya Teatrında işə cəlb olundunuz...
- İlk tamaşama Şəmsi Bədəlbəyli ilə
Süleyman Ələsgərov baxıb, bəyənmişdilər. O vaxt azərbaycanlı
qızı nə idi, səhnəyə çıxmaq nə
idi. Ruslar, ermənilər xorda, baletdə dolu
idilər. Sənətin adını pisə
çıxaran da elə onlar idi. O vaxt istedadı olan
qızları səhnəyə qoymurdular, indi maşallah,
analar-atalar uşağın əlindən tutub özləri
aparır. Şövkət xanımın “Dərələr”
mahnısını oxuyanda Süleyman müəllim Şəmsi
Bədəlbəyliyə yavaşca dedi ki, bir az
utancaqdır, bilmirəm, bacaracaq, ya yox. Səhəri
gün əmək kitabçası açdılar, məni
ştata götürdülər.
- Nə
vaxtdan insanlar sizi tanımağa başladı? Yəni
küçədə gedəndə adınızı kiminsə
dilindən nə vaxt eşitmisiniz?
- Elşad Quliyevin vaxtında televiziyada yaxşı
verilişlər verirdilər. Lütfəli əmi,
Nəsibə xanım həmin verilişlərdə iştirak
edirdilər. Bir dəfə Məhərrəm
Bədirzadə məni gördü, apardı çəkilişə.
Ondan sonra efirə çıxmağa
başladım. Yəni elə həmin illərdə
tanınmağa başlamışdım. Kinoda
tanınmağım isə sonralar oldu. 70-ci
illərdə dedilər, kino kursu açılıb, getdim həm
oxudum, həm işlədim. O vaxt Lütfəli Abdullayev
və Nəsibə Zeynalovaya görə teatra bilet tapmaq
olmurdu. Teatrda işləmək kinodan da, musiqidən
də üstün sayılırdı. Uzun illər kirayə
yaşadım, sonra dayandım ev növbəsinə.
Lütfəli əmi dedi, gecə yarısı sən
Şüvəlana gedə bilməzsən. Qohumlarım
düşdü qabağa, ərizə yazıldı, indiki Səbail,
keçmiş 26 Bakı komissarı rayonundan növbəyə
yazıldım. Hər şey hazır idi,
səhər gəldim teatra. Gözümə
inanmadım: Lütfəli əminin şəklini teatr
vurmuşdular ki, rəhmətə gedib. O kişi
hamıya xeyirxahlıq edirdi, hara gedirdi, qapılar üzünə
açıq idi. Mənə də söz vermişdi ki,
qızım, sənin ev məsələni
həll edəcəyəm. Ev məsələm
eləcə qaldı, alınmadı. Ailə
qurandan sonra uşaqlara görə teatrdan çıxmalı
oldum. Adil İsgəndərovun kursunda
oxuyanda deyirdi ki, qadam, nə yaxşı teatrda işləyirsən,
azərbaycanlı qızların teatrda
çalışmağı gözəl şeydir. O vaxt
həm oxumaq, həm işləmək cinayət
sayılırdı, amma mənə güzəştə
getdilər, imkan yaratdılar. Bir dəfə Adil müəllim
İsmayıl Dağıstanlı ilə Malakan
bağının yanında söhbət edirlər, məni İsmayıl
Dağıstanlıya göstərib fəxrlə dedi ki, tələbəmdir.
Yəni demək istəyirəm, sənətdə
qabağıma həmişə yaxşı adamlar
çıxıb. 1981-ci ildə
kinostudiyaya gələndən sonra dalbadal filmlərə
çəkilməyə başladım. “Mozalan”a
çox minnətdaram, o studiya mənim həyatımda
böyük rol oynayıb. Vaxtilə filmlərə
çəkilməyə görə aktrisalar, aktyorlar
arasında qırğın gedəndə mən sakitcə
“Mozalan”a çəkilirdim, səsimi
çıxarmırdım. Maaşımı,
qonorarımı üst-üstə qoyanda əməlli
başlı pul çıxırdı.
-
Hazırda maaş aldığınız
yer yoxdur...
- İndi ayda min manat Prezident təqaüdü alıram. Allah rəhmət
eləsin, Heydər Əliyevin təşəbbüsü ilə
mənə əməkdar artist adı verilib. Prezident İlham Əliyev də sağ olsun, mənə
təqaüd verir.
- Teatr
tamaşalarına baxırsınız?
- Yox,
axır vaxtlar baxmıram. Mənim
gördüyüm teatr mühiti indi yoxdur. Əvvəla səhnəyə buraxılan
tüstüyə dözə bilmirəm, boğuluram. O
tüstü aktyor üçün zəhərdir. Üç
il əvvəl “Qatarın altına
atılan qadın” və “Xanuma” tamaşalarına
baxmışam. İndiki tamaşaçılara
dözmək çətindir. Teatra gəlir,
əlində “semiçka”, ağzında saqqız.
- Filmlərə
də baxmırsınız?
- “Nabat”a baxdım. Mövzu yaxşı mövzudur, rejissoru
çox yaxşı rejissordur. Amma... Deyəcəyəm,
yenə deyəcəklər, Nuriyyə belə
danışdı... Bizim suyumuza bulanıqlıq
lazım deyil. Bəsdir də, əvvəllər
ruslar, indi də kimlər, kimlər.
-
Anladım. Baş rolun ifaçısı Fatimə Motamed
Aryanı nəzərdə tutursunuz...
- Aktrisa
da, operator da.
- Oynaya
bilərdiniz o rolu?
- Filmin əvvəlindəki
plastikadan elə bildilər ki, mənəm. O film çəkiləndə
mən pis vəziyyətdə idim, xəstə
yatırdım. Əvvəla, təqdimata
aktrisanın özü gəlməmişdi. Gör necə aktrisalara qiymət verirlər. Mən özümü demirəm, atam, bizim istənilən
aktrisamız oynaya bilərdi.
- Məsələn?
- Rada Nəsibova. Kəmalə Hüseynova da oynaya bilərdi. Özü də ki, o rola cavan adam yox, yaşlı adam lazım idi. Gənc Tamaşaçılar Teatrının aktrisası Sona Babayeva da o rolun öhdəsindən gələrdi. Baş rolda oynayan aktrisa addımlarını atanda çoxları elə bildi mənəm. Çünki plastika, görkəm mənimki idi. Yanımda bir nəfər oturmuşdu, dedi ki, başa düşmədim, Nuriyyə xanım, bu sizsiniz? Dedim, bilmirəm, səhnədə mən olmamışam ki, sənin yanında oturmuşam. Elə bildilər, gizli çəkilmişəm. Yeni deyirəm, mən özüm istəmirəm, amma bizimkilər o rolu oynaya bilərdilər. Elçin Musaoğlu yaxşı rejissordur, yaxşı da qələmi var. O, bizimkiləri oynada bilərdi. Bizim aktrisalara istiqamət verən yoxdur. Bu dəqiqə istedadlı cavanlar çoxdur, onların gələcəyi əla olacaq. Buna inanıram. Çünki onlar gözümün qabağında böyüyüblər.
- Film təklifi var?
- Bu
yaxınlarda bir film olmalıdır. Kinostudiyada mənim
xətrimi çox istəyirlər. Müşfiq
Hətəmov kinostudiyaya direktor təyin ediləndə gedib
görüşdüm, xeyir-duasını verdim. Təki kinostudiya təmir olunsun, o cavanların
çox böyük layihələri var, yaxşı işlər
görürlər. Mən onlara
inanıram.
- Teatra
qayıtmaq istəmirsiniz?
- Yox. Səhhətim imkan verməz. İndi
ancaq uşağımı bir tərəfə
çıxarmaq haqqında düşünürəm. Hansısa filmdə nənə rolunu oynaya bilərəm.
27 yaşımda nənə rolunu
oynamışam. “Bağ mövsümü”nə çəkiləndə
mənim rolum üçün çox adam
dava edib. Ramiz Əzizbəyli Tofiq Tağızadəyə
deyib ki, bakılı qızı var, Nuriyyə, onu çəkək.
Tofiq müəllim də deyib, hansı o
manikürlü, pudralı qız? O mənim
üçün ocaq qalaya biləcək? Ramiz
yenə qayıdıb ki, bakılı qızıdır,
bacaracaq. Ssenarini bir dəfə oxudum, bir
saata rolum təsdiq olundu. Aydın
Kazımzadə mənim haqqımda yazmışdı ki, Azərbaycan
kinosuna yeni sima gəlib. Həmin filmdə
Həsən Məmmədovla bərabər pul aldım. Ən çox pulu “Bağ mövsümü” və
“Həm ziyarət, həm ticarət” filmlərinə görə
almışam. Tərəf müqabillərimdən
həmişə razı olmuşam. Allah Ramiz Əzizbəyliyə
də, Hacı İsmayılova da can
sağlığı versin. Bu yaxınlarda
Hacını gördüm, halı yaxşı deyildi. “Bəxt üzüyü”nu çəkəndə
çox pis vaxtlar idi. Pul yox, vəziyyət
ağır. Afaq Bəşirqızı deyəsən,
sponsor tapmışdı, onun pulu ilə çəkildi.
Ramiz dedi, Nuriyyə, orda bir kişi
obrazını gəl qadın edək, istəyərsən?
Dedim, necə istəyirsən, qaqaş, istəyirsən, elə,
çəkilim. Görürdü axı,
pul-para yox, vəziyyət çətin. O filmdə məni
elə qrim eləmişdilər, anam tanımamışdı.
- Deyəcəyiniz
başqa nə var?
- Xəstə
olan dostlarıma, tərəf müqabillərimə can
sağlığı arzulayıram. O gün
danışdıq ki, yığışıb gedək həm
Muxtar Maniyevə baş çəkək, həm də Ramizə.
Nə bilim, sənət belədir də, qurban tələb
edir. Amma Nuriyyəyə bu boyda yox də! İki
övladı, bir qırxı təzə çıxan gül
kimi nəvəni basdırdım...
Xalq Cəbhəsi.- 2015.- 13 may.- S.15.