Erməni tarixcilərinin erməniləri
“qədim xalq etmə” cəhdləri
Tarixi erməni xəstəliyinin
bugünkü aşkarlanan və geniş intişar
tapan forması daşnak sadizmidir
Ermənilər indiyə kimi nə əldə ediblərsa,
bicliklə, riyakarlıqla, qaniçənlik-qatilliklə istəklərinə
çatıblar. Bu gun daşnak sadizminin hətta fizioloji
mahiyyətindən, bir sindrom kimi onun psixopat torədicisi
olmasından, səbəb və nəticələrindən
danışmaqla məsələ bitmir.
Araşdırmaçı Ə.Əroğul bildirir ki, bu
gün daşnak manqurtlarının daşnak sadizmi sindromuna
yoluxmalarının qanunauyğunluğunu muəyyən etmək
ucun epidemioloji tədqiqata ciddi ehtiyac var: “Ötən
yüzillik ərzində xoşagəlməz bir hal muşahidə
olunub ki, cinayət əməlləri türk insanının qətliylə
tamamlanan, hətta qeyri-millətin ölümüylə də
nəticələnən terror aktı törətmiş
daşnak terrorcularının ruhi-əsəb xəstəsi
kimi ruhi xəstəxanalarda yerləşdirilməsi, bu ad
altında məcburi müalicəyə cəlb edilməsi,
oradan isə azadlığa buraxılması praktikası
geniş yayılıb. Bu isə daşnak
terrorcusuna psixiatriya yardımı gostərmək deyil, onu yeni
terror aktları törətməsinə ruhlandırmaq, təkrar
cinayət meydanına buraxılmasına şərait yaratmaq məqsədi
güdüb. Bu sayaq tədbirlərin
görülməsi bir qayda olaraq daşnak terrorcularının
törətdiklərindən daha dərin və qatı şəkildə
törədə biləcəkləri hüquqa zidd əməllərinin
seriyasını artırır. Bu isə
terrora məruz qalan tərəfin beynində bəri başdan
daşnaklara qarşı sterilizasiya – potensial düşmənin
məhv edilməsi zərurətini doğurur.
Hər bir daşnak manqurtu psixopatdır. Onların
beynindən “türk düşmənciliyi” fikri
qaşınıb cıxarılanadək müalicəsi davam
etdirilməlidir. Yalnız müalicə
lazımi effekt verdikdən sonra daşnak
ünsürünü xəstəxanadan evə yazmaq olar.
Zori Balayan, Silva Kaputikyan kimi daşnak psixopatlarının, daha
doğrusu, qanı zəhərlənmişlərin isə ən
yaxşı mualicə üsulları bəri başdan onlara
qanköçürmə müalicəsinin tətbiq edilməsi,
bu da effekt verməzsə, ömürlük güclü rejimli
psixiatriya xəstəxanalarında yerləşdirilməsi ən
düzgün yol ola bilər”.
Türk
düşmənciliyini şüurun dərin, qaranlıq
qatlarına atan bu kimi daşnakların manqurt ziyalıları
pis əməlləriylə “erməni soyqırımı” əfsanəsini
erməni xalqının yaddaşına yeritməklə faciə
şəklinə salır, onu unutmağa qoymur. Bu da erməni
xalqını daşnak sadizmi sindromu ilə yoluxmağa
düçar edir, humanizm və şəxsiyyətə
hörmət prinsipini xalqın yaddaşından
cıxarılmasına xidmət edir: “Tarixi erməni xəstəliyinin
bugünkü aşkarlanan və geniş intişar
tapan forması daşnak sadizmidir. Bu, erməni-daşnak
faşistlərinin milli mənsubiyyəti türk olana əzab-əziyyət,
işgəncə verməkdən zövq almaq, türk
insanına yönələn qətliam aktı törətmək,
türkü müdafiə edənlərə - hər hansı
millətə mənsubiyyətindən asılı olmayaraq
ritual zədələr yetirmək ehtiyacı doğuran
sindromdur.
Daşnak sadistinin mühafizəkarlığı
özünü daha qabarıq şəkildə türk
insanını həyatdan məhrum etmək, öz milliyyətinə
pərəstiş, özünə vurğunluq, hamını
və hər şeyi daşnak faşist ideologiyasına tabe
etdirmək arzusunda göstərir. Bu arzu onun türk
olanın həm fiziki, həm də mənəvi əzablarla -
zorakılıq, alcaldılmaq, utandırmaq, cətin vəziyyətdə
saxlamaq, işgəncə verə-verə qətlə yetirmək
əzabından həzz almaq istəyidir.
Bu istək cərcivəsində daşnak sadisti
özündən zəiflərə qarşı nə qədər
qəddardırsa, özündən güclülər
qarşısında bir o qədər qorxaqdır. Güclülərə
yarınmaq və yalmanmaq üçün onlara qarşı
yüksək hörmət və ehtiram nümayiş etdirirlər.
Yaltaqlıqlarının həddi-hüdudu
bilinmir”.
Bu gün
dünyanı daha səylə aldadan ermənilər
insanlıq adına ləkədirlər:
“Sanki erməni sözü “bic” sözündən törəmədir.
Biclik, fitnə-fəsad, məkr və hiylə
kimi tərkib sözlər erməni sözünü hərfi
və lüğəti mənada olmasa da, bütün
çalarları, təfsilatı və təfərrüatı
ilə özündə sinonimləşdirir. Tən dürüst şəkildə, tam
dolğunluğu ilə özündə əks etdirir. Erməni millətini “bic” sözünün fonunda
sözün həm dar, həm geniş mənasında
olduğu kimi qəbul edirik. Cünki erməni
millətinin atası məlum deyil. Dünyəvi
və köklu xalq olmadıqlarından tarix sənəsində
bic bala şəklində doğuş tapıblar. Bunu erməni
müəllifi, ədəbiyyat tarixcisi Manuk Abekyan cox yerində
tutaraq və tutarlı şəkildə yazırdı: “Erməni
xalqının əsli nədir, necə və nə vaxt,
haradan, hansı yollarla o, buraya gəlib, erməni olmazdan əvvəl
və sonra hansı tayfalarla əlaqədə olub, onun dilinə,
etnik tərkibinə kim və necə təsir
göstərib? Bizim əlimizdə bunları
subuta yetirən aydın və dəqiq dəlillər yoxdur”.
Muəllif
sonra isə fikrini aşağıdakı kimi məntiqi yekunla
tamamlayır: “Erməni dili hibrid dildir. O biri yandan da erməni
qəbiləsi hibriddir. Urartu və başqa
qonşuları assimilyasiya edib”. Manuk Abekyan
öz milləti və dili haqqında dərk etdiyi və
bildiyi reallığı yazır. Görkəmli
tarixci, antik dövr tədqiqatcısı akademik N.Y.Marr VI əsr
erməni müəllifi Zelob Qlaka əsaslanıb qeyd edir ki,
ermənilərin kökü Hindistandan bu vadiyə gəlib cıxan
qaraçıların bir qolu olub. Tarixi həqiqətləri
əsas götürən bir çox erməni alimləri də
qaracılarla qohumluqlarını etiraf edirlər. Hər
iki dildəki oxşar sözlərin coxluğu, ləhcələrdəki
ust-ustə duşmələr, hər iki etnikin özlərini
“aroma” adlandırması, kustar sənətə olan meyil, istənilən
mühitə az vaxt ərzində uyğunlaşma, antropoloji
göstəricilərindəki oxşarlıq bu fikrin
doğruluğunu sübuta yetirən coxsaylı faktorların
azsaylı sırasıdır. Lakin saxta erməni
tarixciləri isə özlərini gah xaldeylərə, gah hetlərə,
gah assurilərə, gah selevkilərə, gah da parfiya
çarlığını quran arşaklar sulaləsinə
bağlayırlar. Bir qrup tarixcilər isə
friq adıyla hayların gah Balkanlardan gəlməsini, gah da
İsvecdən köç aldıqlarını yazırlar.
Bununla onlar xüsusi bir bicliklə avropalı
kökündən, rus mənşəli olmalarından bəhrələnmək
istəyirlər. Hayların urartuları
assimilyasiya etməsindən bəhs edənlər də var.
Etnik hayları hətta türk savların torəməsi
sayanlara da rast gəlinir. Zamanın gərdişindən,
tarixin burulğanlarından asılı olaraq hayların biliciləri
özlərini yenidən törəmə etnik hesab edərək
əcdadlarının gah sami, gah da ari irqinə
mənsub olmalarından dəm vururlar. Gizlin-gizlin
özlərini kimə və harasa calasalar da, əl atsalar da,
baş tutmur. Əlləri boşa
cıxır. Bu günsə özlərini
gah farslara calayır, gah da bir zamanlar vəhşi obrazında təsvir
və təqdim etdikləri kürdlərə qardaş
olmalarından bəhs edirlər.
Tarixi baxımdan ermənilərin etnik adları da qeyri-muəyyəndir. Əsli olan,
köklü və öz dillərinə məxsus etnik ada malik
deyillər. “Hay” və “erməni” adları
coğrafi anlayışlardan qaynaqlanır. “Hay” və
“Hayk” sözləri het mənbələrində Hayasa
ünvanlı əyalət adına
söykənən, bu addan götürülmə
sözdür. “Erməni” sözünün
özü isə sırf türk mənşəli “ərmən”
sözündən torəmədir. Erməni
etnikinin ərmən türk tayfalarının
yaşadığı əraziyə köçmələri,
burada özlərinə yer eləmələri, məskunlaşmaları
ilə əlaqədar bu adı da mənimsəmələrinin
sübuta ehtiyacı yoxdur. Ermənilərin hay etnik
adlarında da türk caları vardı. Sözün
kökündə “hay” durur. Haylar hay olaraq qalmaqda,
hay-küy salmaqla yaşamaqda davam etməkdədilər. Hay-küylə də fursətçidirlər,
fürsət güdürlər. Saxta erməni
tarixşünaslığı qəbul etsə də, etməsə
də butun bunlar ermənilərin ya gəlmə, ya da sonradan
törəmə, hibrit, yəni köklu və dünyəvi
bir xalq olmadıqlarına dəlalət edir. Söhbət ancaq hayların Bisütun
yazılarında “Armina”, elam dilindəki mənbələrdə
“Harminiya” adlanan ərazidə peyda olmalarından, törəmələrindən
gedə bilər”.
Nuh əyyamında
“erməni” deyilən kimsə yer üzündə mövcud
olmayıb: “Haylar əcdadı olmayan törəmə etnikdilər.
Onlar özlərinə əcdad axtarsalar da
tapmazlar. Saxta erməni tarixcilərinin, başıpozuq,
parabeyin Zori Haykovic Balayan kimi anlaqsız, anlayışsız,
başıboşluq girdabına yuvarlanmış
cızma-qaracıların, daşnak manqurtlarının
nüfuzlu dairələr qabağında quyruq bulamaqla erməniləri
“qədim xalq etmə” cəhdləri əbəsdir.
Bu gün də ermənilərə vətən
sözü yaddır. “Tutar qatıq, tutmaz ayran” deyib
utanıb-qızarmadan “Böyük Ermənistan”
xülyasını ortaya atır, 12 şəhəri özlərinə
paytaxt elan edirlər. Ağlagəlməz
qondarma mülahizələrlə özlərinə tarix
yazırlar. Utopik vətən yaratmaq səylərindən
əl cəkmək istəmirlər. Dunənki
və bugünkü erməni alimlərinin tarixi
saxtalaşdırmaq, başqalarına, daha doğrusu, Azərbaycan
türklərinə məxsus torpaqları, tarixi, maddi mədəniyyət
abidələrini özününküləşdirmək,
öz tarixlərini süni şəkildə şişirtmək
və süni yolla qədimləşdirmək faktlarından
kifayət qədər danışmaq və yazmaq olar. Rus
tarixcilərindən B.B.Petrovski, İ.M.Dyakonov erməni
tarixcisi S.Ayvazyanın ərəb əlifbası ilə olan
yazıları tərsinə oxumaqla Azərbaycan
torpaqlarında “qədimdən ermənilərin
yaşamasını subut etməyə” cəhd göstərməsi,
digər erməni tarixcisi V.Xacaturyanın “arm”, “orm”, “urm”
sözlərinin guya erməni dilinə mənsub
olmasını deməklə Azərbaycan ərazisini erməniləşdirmək
kimi saxta, yalan və cəfəng fikirlərini dəfələrlə
rədd ediblər. Başqa bir misal: Strabonun “Coğrafiya” əsərinin
XI kitabını əsas tutan həm erməni tarixciləri, həm
də bütün erməni ziyalıları belə hesab
edirdilər ki, guya Qarabağ ərazisi e.ə. II əsrdə
erməni carı I Artaşes tərəfindən işğal
edilib, daha doğrusu, Qarqar, Uti, Ərsak vilayətləri “Ermənistan”a
qatılır və həmin tarixdən eramızın 387-ci
ilinədək Kür cayı Albaniya ilə Ermənistanın
sərhədi olub. Bu fikirlərlə bağlı mətni diqqətlə
nəzərdən kecirilib öyrənilərkən məlum
olub ki, I Artaşesin işğal etdiyi vilayətlər
sırasında nə Qarqar, nə Uti, nə də
Ərsakın adı var. Sən demə, ermənilər tərəfindən
ələ alınan Strabonun tərcüməçiləri əsərin
əslindəki yazını, muəllifin fikirlərini
saxtalaşdırıb, I Artaşesin işğal etdiyi vilayətlər
siyahısına Albaniyanın yuxarıda adı cəkilən
vilayətlərinin adlarını özləri qəsdən əlavə
ediblər.
Ümumiyyətlə, saxta erməni tarixinin hansı vərəqini, hansı səhifəsini acırsan-ac, başdan-başa qonşuya xəyanət, güclüyə itaət mücəssəməsi ilə möhürbənd yazılarla üz-üzə qalacaqsan. Erməni varlığı nankorluğa rəva bilinən məxluqat timsalındadır”.
Uğur
Xalq Cəbhəsi.- 2015.- 24 yanvar.-
S.11.