Tarix erməni terrorçuluğunu ifşa edir

 

 Qeyri-türk müəlliflərinin yazılarında Azərbaycana yönəlik planlı, məkrli siyasət aydın görünür

 

1-ci yazı

 

Ermənistanın Azərbaycana qarşı terror və işğalçılıq siyasətinin kökü neçə yüzillər əvvələ gedib çıxır. O yüzillərə ki, 20-ci yüzilin əvvəlindəki qondarma Ermənistan ümumiyyətlə, yox idi, ancaq ermənilərin əbədi havadarları vardı və onlar nə yolla olur-olsun, daim alət omağa hazır erməniləri türkə qarşı qoymaqla, onları əzəli türk torpaqlarında yerləşdirməklə əslində özlərinin siyasi meydanlarını genişləndirmək istəyirdilər.

Sözügedən məkrli siyasət bu gün daha təkmil şəkildə davam etdirilir. Yazıçı-publisist Əlisahib Əroğul araşdırmalarında ermənilərin iç üzünü açan qeyri-türk müəlliflərinin fikirlərini təqdim edir, ermənilərin Türk Dünyasına, konkret Azərbaycan Türkünə yönəlik planlı, məkrli gedişlərini ifşa edir: "Erməni millətçilərinin canına, qanına hopmuş və xarakterinə xas olan satqınçılıq, xəyanətkarlıq, ikiüzlülük, arsızlıq, məkr və hiylə bu gün erməni millətinin milli mentalitetinin göstəricilərinə çevrilib. Qoy bu xəstəliyə yoluxmuş erməni təəssübkeşləri, daha doğrusu, erməni diasporunun yalanına çənə söykəmiş baronessa Koks, Qalina Starovoytova, Andrey Nuykin, senator Robert Doul kimi adamcıqlar ermənilərin bu imiclərini ittiham edən qeyri-türk müəlliflərinin əsərlərini nəzər-diqqətlərindən qaçırmasınlar, haqqa, ədalətə söykənsinlər. Erməni məkr və hiyləsinin, ikiüzlülüyünün nə demək olduğunu, nədən qaynaqlandığını, qidalandığını dərk etsinlər. Heç olmazsa Aleksandr Dümanın "Qafqaz səfəri", 11-ci yüzil fars müəllifi Unsur-əl-Məali ibn İsgəndərin (1021-1098) 1082-ci ildə qələmə aldığı "Qabusnamə" kitablarını oxusunlar. Erməni xəstəliyinə yoluxmadan erməni təəssübkeşliyindən xilas olmaq, qərəzdən qurtulmaq istəklərini öz vicdanlarının (əgər varsa) ixtiyarına buraxsınlar. Bu gün Azərbaycan Türkü üçün qəti düşmənə çevrilən erməni-daşnak faşistlərinin vandalizmindən xəbər tutsunlar. Axı erməni-daşnak faşizminin bütün fitnə-fəsadları göz qabağındadır. Bu gün Ermənistan adlanan Qərbi Azərbaycanda və 20%-i işğal olunmuş Mərkəzi Azərbaycan torpağında, Qarabağda bir nəfər də olsun aborigen, köklü türk əhalisi yaşamır. Türklər ana yurdlarından didərgin salınaraq erməni-daşnak faşizminin etnik təmizləmə siyasətinin günahsız qurbanlarına çevriliblər, erməni-daşnak faşizminin törətdiyi türk soyqırımının dəhşətinə məruz qalıblar. İkiyüzillik bir müddətdə üzdə, sözdə dost, əməldə düşmənçilik siyasəti yeridən ermənilərin qonşu haqqını tapdalamaları, ədalətsiz ərazi iddiaları, zorla torpaq mənimsəmək üçün təcavüzləri, qonşu malına hərislik və cinayətkar hərəkətləri səngimək bilməyib. Zaman-zaman arzuolunmaz qonaq kimi Azərbaycan torpağına ayaq basmış, bu torpaqda yuva qurmuş erməni-daşnak faşistləri Azərbaycan varlığına qənim kəsiliblər. Heç bir vəhşilikdən, rəzillikdən, alçaqlıqdan, şər və böhtandan çəkinməyərək bir qarış tarixi torpağı olmayan bir ərazidə maddi və mənəvi terrorlarını yeritmək və pərdələmək üçün ardı-arası kəsilməyən qırğınlar törədib və riyakar yazılar çap etdiriblər. Dünya ictimaiyyətinin gözü qarşısında Azərbaycan Türkünü zorla iğtişaşlara çəkib, qanlı toqquşmalara sürükləyiblər. İkiüzlülük, riyakarlıq, məqsədə çatmaq üçün hər cür alçaq vasitə və yollardan istifadə edən ermənilərin bu kimi xəyanətkar xislətləri, çirkin niyyətləri, təbii ki, dünyanın ayrı-ayrı işıqlı insanlarının, habelə, tarixi faktları təhrif etməyən, siyasiləşmədən uzaq, həqiqətpərəst tarixçilərin, ürfan sahiblərinin nəzər-diqqətlərindən kənarda qala bilməzdi. Erməni xislətinə bələd olan bu sayaq müdrik insanların, millət sərraflarının ermənilər haqqında dedikləri, yazdıqları haqqa söykənən təməl sənədlərdir. Mayası şərdən tutulmuş, xəmiri fitnə-fəsaddan yoğrulmuş, kündəsi yalandan intişar tapmış, xisləti böhtan və iftiradan möhürbənd olmuş ermənilər və erməni milləti barəsində öz fikir və düşüncələrini, mülahizə və qənaətlərini qələmə alıblar. Bu gün bu müəllifləri biz ancaq dərin minnətdarlıq hissləri ilə xatırlayır, yad edir, həqiqəti vəsf edən səslərini haqq səsimizə qatırıq".

 Qədim Roma tarixindən bir səhifə: "İmperator Avqustin dövründə Ermənistanın işğalına həsr olunmuş metal manatlarda 2-ci Tiqran alleqorik tərzdə - məğlub olmuş öküz və ya gənc hökmdar timsalında, əl-ayağı bağlı, imdad diləyən əsir erməni döyüşçüsü şəklində təsvir olunur. 115-117-ci ilin metal manatlarında isə Ermənistan dövləti Roma imperatorunun ayaqları altında oturmuş qadın şəklində təsvir edilir.

 Rus tarixçisi S.M.Solovyov "Rusiya tarixi üzrə mühazirə və hekayələr" kitabında yazır: "1701-ci ildə İzrail Ori adlı erməni keşişi boyar Qolovnikin yanına gəlir. O, çara məktub yazaraq İran şahını məğlubetmə yollarını, ermənilərin bu işdə ona kömək edəcəyini, Rus dövlətinin Qafqaza yiyələnəcəyini inandırıcı faktlarla göstərir. Minas Vartapet 1718-ci ildə ermənilərin xilas olması, daha doğrusu, rusların himayəsinə keçməsi barədə ayrıca bir məktub hazırlayıb çara göndərir. Erməni yepiskopu isə yazıb bildirir ki, 100 min erməni silahlısı imperatorun yolunu gözləyir"; Yenə orada (səh.719) - "Bu xəritədən aydın olur ki, bütün dövlət ərazisində İrəvan qalasından başqa qala yoxdur. Allah özü bütün qoşunlarımıza onu tutmağa kömək eləsin";

 19-cu yüzil rus tarixçisi P.Q.Butkov yazır: "1-ci Pyotr ölümündən qabaq, 10 noyabr 1724-cü ildə üç ermənini katolikos İsayya ilə birlikdə qəbul edir. "Ermənilərə əl tutmaq və Xəzəryanı əyalətlərdə yerləşdirmək" barədə onların xahişini dinləyir. Elə o gün 1-ci Pyotr erməni xalqının orada yerləşdirilməsi haqqında general-leytenant Matuşkinin və briqadir Levaşovun adına buyruq verir";

 Moskvada nəşr edilən tarix kitablarından: "İşğalçılıq siyasətində ermənilərdən bir alət kimi istifadə etməyi qarşıya məqsəd qoyan 1-ci Pyotr 1724-cü il noyabr ayının 10-da üç erməni katolikosunu qəbul edir. Onların Xəzəryanı əyalətlərdə yerləşdirilmək barədəki xahişlərini dinləyir və fərman verir: "Ermənilərin Gilan, Mazandaran, Bakı, Dərbənd və başqa ərazilərdə yerləşdirilməsinə çalışın, bu bölgələrdəki yerli əhalini isə imkan düşdükcə sıxışdırıb oradan çıxarın";

 Knyaz V.Dolqorukin 7 may 1727-ci ildə yazırdı: "Saqanas toplumundan olan ermənilər onun hüzuruna vəkillərini göndərib xahiş edirlər ki, onların hamısı imperatriça həzrətlərinin təbəəliyində olsun və ona məxsus olan əyalətlərdə yerləşmək üçün (onlara) torpaq verilsin; bu torpaqlar onlara göstərilmiş və ermənilər oranı gördükdən sonra bəyənib razı qalıblar";

 Rusiya imperatriçası 2-ci Yekaterina 1783-cü il aprel ayının 6-da göstəriş verir: "İbrahim xanı devirməli və Qarabağda müstəqil erməni əyaləti təsis etməli";

19 may 1783-cü ildə knyaz Q.A.Potyomkin 2-ci Yekaterinaya yazırdı: "Fürsət düşən kimi Qarabağda hakimiyyəti ermənilərə verəcək və bunlar vasitəsi ilə Asiyada xristian dövləti yaradacağımız barədə erməni məliklərinə göstərişlər vermişəm";

 Qraf V.Zubov tabeliyində olan bütün yüksək rütbəli zabitləri xəbərdar edərək (2-ci Yekaterinanın Türkiyə ilə sərhəd yaşayış məntəqələrinin xristianlaşdırılması tapşırığı ilə bağlı) bildirirdi: "İrəvan xanlığının xristianlaşdırılması məsələsi çox gizli saxlanılmalıdır. Ona görə ki, bütün gələcək planlarımızın məqsədinin açıqlanması və bu barədə hər hansı bir xəbərin müsəlmanlara (türklərə-red.) əvvəlcədən çatması onları oyadar və təlatümə gətirər";

 Çar 1-ci Aleksandr 1802-ci il sentyabrın 26-da Azərbaycan xalqının cəlladı, gürcü mənşəli çar generalı P.D.Sisianova yazırdı: "Nəyin bahasına olursa-olsun Azərbaycanın bu və ya digər xanlıqlarına hücumda ermənilərdən geniş istifadə etmək lazımdır. Xüsusilə, bu adam Rusiyaya sədaqətli şəxs, erməni keşişi Danil ola bilər";

 Gəncəni 3 yanvar 1804-cü ildə al qanına boyayan P.D.Sisianov erməni arxiyepiskopu Ohana yazırdı: "Çoxlu boş qalmış evlər var, onlar (Azərbaycan Türkləri - red.) buranı tərk edib getmişlər. Sizdən İrəvan ermənilərinin təcili buraya köçürülməsini xahiş edirəm. Mən hər bir ailəyə ev, bağ və həyət verilməsini əmr edəcəyəm. Üç il müddətində ermənilərdən tövcü güzəştlə yığılacaq və onlar heç bir mükəlləfiyyət daşımayacaqlar";

P.D.Sisianov 1805-ci il 22 may tarixli, 19 saylı raportunda yazırdı: "Qarabağı özünün coğrafi mövqeyinə görə Azərbaycanın, eləcə də İranın qapısı hesab etmək olar və buna görə buranın əldə saxlanılmasına və bizim üçün möhkəmləndirilməsinə daha çox səy göstərilməlidir";

 Sisianovun xələfi, erməni fitnəsinə uymuş İ.V.Qudoviç mərkəzə müraciətində yazırdı: "Rusiyada yaşayan ermənilərin siyahısı tərtib olunmalı, onların harada yaşamasından asılı olmayaraq Azərbaycana gəlməsinə imkan yaratmaq lazımdır. Burada erməni dövləti yaratmaq üçün ermənilərin sayı kifayət qədər olmalıdır. Xristianlıq naminə biz bu işi sürətləndirməliyik";

 Rus yazıçısı Valtin Pikur özünün "Fovarit" kitabında qraf Q.Potyomkinlə imperatriçə 2-ci Yekaterina arasında belə bir dialoqu qələmə alıb: "Potyomkin:

- Nə, bir də ermənilərdən Lazarev və Arqutinski, iş bacaran ermənilər artıq özlərinə paytaxt gözaltı etmişlər - İrəvan şəhərini.

- Paytaxtdan nə çıxar, əgər hələ ölkə yoxdursa?

- İndi yoxdur, bizdən sonra bulunacaq - deyə Potyomkin cavab verdi";

 Rus generalı Zubovun özünə köməkçi seçdiyi erməni keşişi İosif Stepanoviç Davudyan 1796-cı il mayın 2-də rus ordusunun Dərbəndə girməsi münasibəti ilə soydaşlarına bəyan etdi: "Ali baş komandanı Allah özü göndərib. Biz onun vasitəsilə, ona sədaqətimizlə Qafqazı azərbaycanlılardan (Türklərdən-red.) təmizləyə bilərik";

Rus tarixçisi Potto yazır: "Lazarev (Qarabağın Tuğ kəndində anadan olmuş, Azərbaycan Türklərinin qanını içməyə hazır olan erməni mənşəli beş çar generalından biri; bu məlun vergi toplamaq adı altında azərbaycanlıları istismar etməklə yurdlarını tərk etməyə vadar edir, yerlərinə erməniləri köçürürdü - red.) ermənilərin dağınıq olmasından narahat idi. O bilirdi ki, ermənilər bir yerdə olmalıdılar ki, dənizdən-dənizə keçmək üçün onlara imkan yaransın. Buna görə də "Böyük Ermənistan" yaratmaq arzusu ilə bütün imkanlardan istifadə edirdi";

Rusiyada yaşayan ermənilərin baş arxiyepiskopu İosif Arqutinski 1795-ci il noyabrın 27-də Gürcüstan çarı 2-ci İrakliyə göndərdiyi məktubda yazırdı: "Ruslarla din qardaşlarıyıq. Onlar Qafqazda yaşayan xristianları darda qoymazlar. Bizim də borcumuz odur ki, Qafqazda rusların kök salmasına imkan yaradaq".

 

 

Elçin Qaliboğlu

 

Xalq Cəbhəsi.- 2009.- 14 noyabr.- S.13.