Heydər Əliyev
ideyaları Azərbaycanın davamlı inkişafının əsasıdır
XX əsr Azərbaycan tarixinin ən
parlaq siması olan Heydər Əliyevin siyasi obrazı Azərbaycan
xalqının dövlətçilik şüurunun, tarixin
sınağından şərəflə
çıxmış bütöv bir idarəçilik məktəbinin,
müasir ictimai-siyasi fikrin ən davamlı keyfiyyətlərinin
canlı mənzərəsidir. Tarixşünaslıq elmi Heydər
Əliyev şəxsiyyətini öyrəndikcə, əslində,
müstəqil Azərbaycan dövlətinin tarixi
keçmişini, bugününü, gələcəyini,
ölkəmizdə həyata keçirilən dövlət
quruculuğu prosesini, Azərbaycanın beynəlxalq aləmə
inteqrasiyasını, milli mədəniyyətimizi öyrənir.
Çağdaş tariximizdə Azərbaycan dövlətinin
özünütəsdiq faktına çevrilmiş Heydər Əliyev
fenomeni respublikaya rəhbərliyi dövründə möhkəm
təməllərə əsaslanaraq fundamental dövlətçilik
ənənələri formalaşdırmış, milli
müstəqilliyimiz əbədiləşmişdir. Ulu öndər
Azərbaycana rəhbərlik etdiyi illərdə ölkəmizi
bir dövlət kimi zamanın ağır və sərt
sınaqlarından çıxara bilmiş, gələcək
inkişaf strategiyasını müəyyən etmiş və
onun həyata keçirilməsi üçün mühüm
addımlar atmışdır.
Bu
dahi insanın ümummilli lider obrazı, ilk növbədə,
onun şəxsi keyfiyyətlərində özünü təcəssüm
etdirir. Ulu öndərin şəxsi keyfiyyətlərinin
prinsipiallıq, qətiyyətlilik və siyasi iradə
komponentləri onun üzərinə götürdüyü
tarixi missiyanın uğurunu zərurətə çevirən
başlıca amil kimi nəzərdən keçirilir.
Ümummilli liderin siyasi kursu Azərbaycanın dövlət
müstəqilliyinin qorunub saxlanılması, möhkəmləndirilməsi
və inkişaf etdirilməsi prinsiplərinə söykənir.
Hüquqi dövlət quruculuğu, ölkənin iqtisadi və
sosial inkişafı, Azərbaycanda demokratik cəmiyyətin
qurulması, milli təhlükəsizlik və xarici-siyasət
problemlərinin həlli, milli-mənəvi dəyərlərin
inkişafı istiqamətində görülən işlər
bütünlüklə müstəqillik amilinin praktiki
baxımdan bərqərar olmasına yönəlmişdir.
Tarixin
konkret məqamında ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin
siyasi kursunun davam etdirilməsininin labüdlüyünü
şərtləndirən amillər Azərbaycanın dövlətçilik
maraqlarının həyata keçirilməsinə yönəlməsindən
ibarət olmuşdur. Belə bir zamanda Heydər Əliyevin
müəyyənləşdirdiyi siyasi kursun, milli dövlətçilik
konsepsiyasının varisliyinin təmin olunması zərurəti
həmin konsepsiyanın uğurlarını öz həyatında
yaşayan Azərbaycan xalqının sosial sifarişi kimi
ortaya çıxmışdır. Azərbaycanda müstəqil
dövlətçilik ənənələrini
formalaşdıran Heydər Əliyevin xalq
qarşısındakı ən böyük xidməti də məhz
bundan ibarətdir ki, ümummilli liderimiz müəllifi
olduğu ənənələrin
davamlılığını təmin etmiş, dərin zəkası
hesabına respublikamızın gələcək
uğurlarına təminat yaratmışdır.
Azərbaycan
üçün strateji əhəmiyyət daşıyan bu
kursun davam etdirilməsi istəyinin cəmiyyətdə ciddi
sosial sifarişə çevrilməsi isə ilk növbədə
ulu öndərimizin öz siyasətində hər bir fərdin
maraq və mənafelərini incəliklə nəzərə
alınmasından irəli gəlmişdir. Yalnız
ümummilli liderimiz Heydər Əliyev kimi böyük
dühanın ailəsində yetkinləşən, zəngin
dövlətçilik məktəbi keçən, müasir
bilik və təcrübəyə yiyələnən kamil
şəxsiyyət onun layiqli siyasi və mənəvi varisi
olmaq iddiasına düşə və bunun üçün cəmiyyətdən
dəstək ala bilərdi.
Təsadüfi
deyildir ki, ulu öndərimiz Heydər Əliyev 2003-cü il
prezident seçkiləri ərəfəsində Azərbaycan
xalqına tarixi müraciətində cənab İlham Əliyevi
yeni mərhələdə ölkəyə rəhbərlik
etməyə qadir şəxsiyyət kimi
gördüyünü bildirmiş, bir çox işlərin
onun tərəfindən uğurla başa
çatdırılacağına dərin inamını ifadə
etmişdir: "O, yüksək intellektli, praqmatik
düşüncəli, müasir dünya siyasətini və
iqtisadiyyatını gözəl bilən, enerjili və təşəbbüskar
bir şəxsiyyətdir. Sizi əmin edirəm ki, həm
İlham Əliyev, həm də Yeni Azərbaycan Partiyası
bundan sonra da xalqımızın ən layiqli
övladlarını öz ətrafında sıx birləşdirərək
Azərbaycan dövlətinin inkişafı və
xalqımızın firavanlığı yolunda çox
işlər görəcəklər. İnanıram ki, mənim
axıra çatdıra bilmədiyim taleyüklü məsələləri,
planları, işləri sizin köməyiniz və dəstəyinizlə
İlham Əliyev başa çatdıra biləcək. Mən
ona özüm qədər inanıram və gələcəyinə
böyük ümidlər bəsləyirəm".
Son
doqquz ilin gerçəklikləri əminliklə söyləməyə
əsas verir ki, ümummilli lider Heydər Əliyevin
ideyaları əsasında ölkəni irəli aparıb sivil
ölkələr səviyyəsinə çatdırmaq məqsədi
daşıyan strateji inkişaf kursu cənab İlham Əliyev
tərəfindən məharətlə və böyük
uğurla davam etdirilmişdir.
Cənab
İlham Əliyev hələ dövlət
başçısı seçilməzdən əvvəl
çox gözəl bilirdi ki, ölkəni prezident səviyyəsində
idarə etmək üçün hər şeydən əvvəl
yüksək dövlət idarəçilik təcrübəsinə
malik olmaq lazımdır. Məhz o, dövlət
başçısı olmazdan əvvəl çox
mühüm vəzifələrdə - MOK-un prezidenti,
ARDNŞ-in vitse-prezidenti, Milli Məclisin deputatı kimi
AŞPA-da ölkəmizin nümayəndə heyətinin rəhbəri
və nəhayət Azərbaycan Respublikasının Baş
naziri kimi fəaliyyət göstərmiş, böyük idarəçilik
səriştəsi əldə etmişdir.
Dövlət
başçısı kimi də cənab İlham Əliyev
ona bəslənilən ümidləri doğrultmuş,
özünü qətiyyətli və praqmatik siyasətçi
kimi təsdiqləmiş, yüksək intellekti,
işgüzarlığı, mütərəqqi idarəçilik
prinsipləri ilə cəmiyyətdə böyük nüfuz
qazanmışdır. Prezident İlham Əliyev müasir
dünyanın qloballaşma və yeni geosiyasi
reallıqlarından irəli gələn siyasi mənzərəsini
qiymətləndirməyi bacaran dövlət xadimi kimi
özünü təsdiq etmişdir..
Dünyanın
görkəmli siyasətçiləri, ictimai xadimləri, elm
və mədəniyyət adamları, tanınmış
dövlət nümayəndələri cənab İlham Əliyevin
fəaliyyətini izləyir və onu çox yüksək dəyərləndirirlər.
ABŞ Prezidentinin milli təhlükəsizlik üzrə sabiq
müşaviri, politoloq Zbiqnev Bjezinski İlham Əliyevin
liderlik keyfiyyətlərindən bəhs edərək bildirir
ki, "mən onu on ildən artıq bir müddətdir ki,
tanıyıram. Bu müddət ərzində onun Prezident vəzifəsinə
kimi yüksələ bilmək qabiliyyəti mənə
yaxşı təəssürat bağışlayır. O,
enerjili, ağıllı bir gənc idi. İndi isə o,
özünə inamlı, ciddi dövlət adamıdır və
Avropanın həmin hissəsində öz mühüm rolu və
konstruktiv mövqeyi ilə seçilir".
"Xalqınıza
sadiqliyiniz, yüksək təhsil və bilik səviyyəniz,
idarəçilik qabiliyyətiniz kifayət qədər bəllidir
və mən əminəm ki, siz Azərbaycanı daha
böyük tərəqqiyə və təhlükəsizliyə
doğru aparacaqsınız. Siz peşəkarcasına rəhbərlik
etmək qabiliyyətinizi müxtəlif forumlarda nümayiş
etdirirsiniz". (Brenda Şaffer). İlham Əliyevi Azərbaycan
üçün şans adlandıran respublikaçı
konqresmen Kurt Yeldon yazır: "Fikirlərini bu qədər
aydın ifadə edən milli liderə rast gəlməmişdim.
Yüksək təhsilli İlham Əliyev uzaqgörən
dövlət xadimidir. O, ölkənin ən çətin
problemləri barədə açıq danışır və
bunları həll etmək qərarında qətidir".
Ölkə
Prezidenti İlham Əliyevin özü isə qeyd edir ki, mənim
siyasətim ondan ibarətdir ki, əməli-praktiki işlərlə
məşğulam. Azərbaycana xarici investisiyalar cəlb etməklə,
yeni iş yerlərinin açılması ilə məşğulam.
Mənim aləmimdə siyasət belə olmalıdır. Yəni
siyasət hansısa konkret nəticə ilə
yekunlaşmalıdır... Əsl siyasət - konkret, real iş
görməkdən ibarətdir.
Yuxarıda
qeyd olunun və bu qəbildən olan yüzlərlə fikirlər
bir daha onu göstərir ki, ulu öndər Heydər Əliyevin
siyasi xətti uğurla davam etditilir və bu siyasi xətt
müstəqil dövlətimizin dünya birliyindəki
mövqelərini getdikcə möhkəmləndirir. İlham Əliyevin
gendən gələn istedadı ilə yanaşı, həyatda,
mühitdə qazandığı nadir idarəetmə keyfiyyətləri
onun praqmatik, modern siyasətçi olmasını təsdiq
edir. İlham Əliyevin prezidentlik dövrü təhlil
edildikdə bütün bunlar qabarıqlığı ilə
özünü göstərir, Heydər Əliyev
ideyalarına, siyasi kursuna sadiqliyini təsdiq edir.
Prezident
İIlham Əliyevin həyata keçirdiyi siyasi kursun bir
sıra aspektlərinə diqqət yetirməklə dövlətçiliyin
inkişafına, milli maraqların müdafiəsinə,
xalqın sosial rifahının yaxşılaşmasına,
iqtisadiyyatın inkişaf etdirilməsinə nə kimi töhfələr
verdiyini görmək olar. İlk növbədə Prezident
İlham Əliyev ulu öndərin müəllifi olduğu
yeni neft strategiyasını uğurla davam etdirdi. Strateji neft və
qaz kəmərlərinin inşasının başa
çatdırılması Azərbaycanın bölgədəki
lider mövqeyini daha da möhkəmləndirdi, regionun digər
dövlətlərindən fərqli olaraq müstəqil xarici
və iqtisadi siyasət yeritdiyini bütün dünyaya
sübut etdi. Bakı-Tbilisi-Qars yeni dəmir yolu xəttinin
çəkilişinə dair razılığa gəlinməsi
və bu işə başlanması isə artıq regionun
lider dövləti olan Azərbaycanın xarici maddi və mənəvi
dəstək olmadan iri maliyyə tutumlu layihələrin
reallaşdırılmasına qadir olduğunu göstərdi.
Prinsipiallıq,
zamanında sözünü demək, radikal tədbirlər
görmək bacarığı dövlətin
inkişafını, müxtəlif sferalarda qazanılan
uğurları şərtləndirən əsas amillərdir.
Heydər Əliyev kimi zəngin dövlətçilik və
idarəçilik təcrübəsi, siyasi iradəsi Azərbaycan
dövlətçiliyinin daha da qüdrətlənməsinin,
ölkənin inkişafının leytmotivini təşkil
edir. Bu baxımdan şərəfli bir missiyanı çiyinləri
üzərinə götürən cənab İlham Əliyev
özünün yüksək keyfiyyətləri, dövlət
idarəçiliyi bacarığı sayəsində bu
müddət ərzində siyasi varisliyə alternativsiz lider
olduğunu təsdiqləyib.
Əsası
ümummilli liderimiz Heydər Əliyev tərəfindən
qoyulmuş balanslaşdırılmış və milli
maraqları özündə tam ehtiva edən xarici siyasət
kursu yeni taktiki gediş və manevrlərlə daha da zənginləşdirilmişdir.
Elə bunun nəticəsidir ki, son illərdə Azərbaycanın
beynəlxalq müstəvidə nüfuzu daha da artıb.
Keçən ilin oktyabrında Azərbaycanın BMT Təhlükəsizlik
Şurasına qeyri-daimi üzv seçilməsi, müstəqilliyimiz
tarixində qazanılan ən parlaq, ən yaddaqalan qələbədir.
Bu, cox böyük tarixi hadisədir. Prezident İlham Əliyevin
Heydər Əliyev ideyalarına əsaslanaraq həyata
keçirdiyi xarici siyasət müstəqilliyimizin 20-ci ilində
Azərbaycanın ən yeni tarixinə əbədi səhifə
yazdı. BMT-nin 193 ölkəsindən 155-nin Azərbaycanı
dəstəkləməsi ölkəmizin beynəlxalq aləmdə
böyük nüfuz sahibi olmasından xəbər verir.
Möhtərəm Prezidentimiz deyib: "Azərbaycanın beynəlxalq
nüfuzu, bizə qarşı hörmət artır, bu
reallıqdır. Bu gün Azərbaycan regionda ən yüksək
mövqelərə malik olan bir ölkədir". Prezident
İlham Əliyev xarici siyasətdə varislik prinsipini gözləyərək,
bu siyasətə bir dinamizm və yeni istiqamətlər gətirmişdir.
Bura dünya ölkələri ilə ikitərəfli əlaqələrin
möhkəmləndirilməsi, beynəlxalq təşkilatlarla
qarşılıqlı surətdə faydalı əməkdaşlığın
inkişaf etdirilməsi, Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin
həllində qəti və prinsipial mövqe nümayiş
etdirilməsi və digər məsələlər daxildir.
"Dağlıq Qarabağ problemi ancaq Azərbaycanın ərazi
bütövlüyü daxilində həll edilməlidir" -
ölkə Prezidentinin qəti və yekdil fikri bundan ibarətdir.
Ötən
illərin uğurları əminliklə deməyə imkan
verir ki, Heydər Əliyevin yarımçıq qalmış
işləri uğurla davam etdirilir.
Ölkə başçısı prezidentlik fəaliyyətinin ilk günlərində respublikamızın sosial-iqtisadi cəhətdən sürətli və dinamik inkişafına, əhalinin sosial vəziyyətinin yaxşılaşdırılmasına, regionların inkişafına çox böyük önəm vermişdir. Azərbaycan Prezidentinin 24 noyabr 2003-cü il tarixli "Azərbaycan Respublikasında sosial-iqtisadi inkişafın sürətləndirilməsi tədbirləri haqqında"kı fərmanı ölkə iqtisadiyyatında mütərəqqi inkişaf meyllərinə böyük təkan vermişdir. Ölkə rəhbəri İlham Əliyevin 11 fevral 2004-cü il tarixdə təsdiqlədiyi "Azərbaycan Respublikası regionlarının sosial-iqtisai inkişafı (2004-2008-ci illər) Dövlət Proqramı" isə Azərbaycan regionlarının tarazlı və davamlı inkişafı, sosial infrastrukturun yenidən qurulmasına səbəb olmuşdur. Dövlət Proqramı çərçivəsində atılmış ardıcıl addımlar indiyə qədər regionların sosial-iqtisadi tərəqqisinə mane olan köklü problemləri aradan qaldırmış, yerlərdə infrastrukturun yeniləşdirilməsinə maddi zəmin yaratmışdır. Regional inkişaf proqramı sonrakı illərdə də davam etdirilmişdir. Dövlət başçısı İlham Əliyevin xüsusi fərmanı ilə təsdiq edilmiş "Azərbaycan Respublikası regionlarının 2009-2013-cü illərdə sosial-iqtisadi inkişafı Dövlət Proqramı"nın əsas məqsədi isə bu sahədə həyata keçirilən siyasətin davamı olaraq ölkədə qeyri-neft sektorunun inkişafının sürətləndirilməsinə, iqtisadiyyatın diversifikasiyasına, tarazlı regional və davamlı sosial-iqtisadi inkişafa, əhalinin həyat səviyyəsinin daha da yaxşılaşdırılmasına nail olmaqdır.
Ölkə başçısının mütəmadi olaraq regionlara səfərləri sürətli inkişafa səbəb olur, rayonların sosial-iqtisadi inkişafı üçün əlavə maliyyə dəstəyi göstərilir. Regional inkişaf proqramlarının icrası sayəsində respublikada 40 mindən çox yeni müəssisə, 1 milyonadək yeni iş yerləri yaradılmışdır. Regionların inkişafına 20 milyard dollar investisiya yönəldilmişdir. Təkcə 2011-ci ildə regionlarda 110-dan artıq müəssisə, o cümlədən 30-a yaxın sənaye müəssisəsi tikilib istifadəyə verilmişdir.
Dövlət büdcəsinin görünməmiş səviyyədə artması, ümumi daxili məhsulun artım tempi, işsizliyin və yoxsulluğun azaldılması, sahibkarlığa kömək, qeyri-neft sektorunun inkişafı, çadır şəhərciklərinin ləğv edilməsi, qaçqın və məcburi köçkünlər üçün yeni-yeni qəsəbələrin istifadəyə verilməsi, əhalinin sosial vəziyyətinin yaxşılaşdırılması istiqamətində ardıcıl olaraq atılan addımlar əldə olunan böyük uğurlardan xəbər verir. Son illərdə respublikamız əsl quruluculuq meydanını xatırladır. Regionlar, Bakı şəhəri və Bakıətrafı kəndlər çox sürətlə qurulur, infrastrukturlar yaradılır - körpülər salınır, yollar çəkilir, şəhər və kəndlər müasirləşdirilir, abadlaşdırılır, qaz və enerji xətləri yeniləşdirilir... Bir sözlə, əhalinin normal yaşayışı üçün nə lazımdırsa edilir, bunlar isə ölkə Prezidentinə respublika əhalisinin məhəbbətini, inam və sevgisini, hörmət və dəstəyini qazandırır. "Azərbaycanda yoxsul adam olmamalıdır" - prinsipi cənab İlham Əliyevin fəaliyyətində önəmli yer tutur və bu istiqamətdə əhəmiyyətli addımlar atılır.
Dövlət başçısı İlham Əliyevin prezidentlik dövrü cəmiyyət həyatının bütün sahələrində uğurlu nəticələri təmin etmişdir. Ölkə rəhbərinin fəaliyyəti eyni zamanda respublikanın inkişafı baxımından strateji sahə olan elm və təhsilə qayğı nümunələri ilə də zəngindir. Bu sahələrin inkişafında mühüm mərhələ ulu öndər Heydər Əliyevin Azərbaycana rəhbərlik etdiyi illərə təsadüf edir. Həmin illərdə elm, təhsil, mədəniyyət çox yüksək səviyyədə inkişaf etmişdi. Çünki ölkə başçısı Azərbaycanda elmin, təhsilin, mədəniyyətin inkişaf etdirilməsini prioritet vəzifə kimi qarşıya qoymuşdu. Cənab İlham Əliyevin elm, təhsil və mədəniyyətimizin inkişafı istiqamətində həyata keçirdiyi siyasət ulu öndərin formalaşdırdığı ənənələrin uğurlu davamıdır. Elm, təhsil və mədəniyyət sahəsində qazanılmış nailiyyətlər möhkəmləndirilmiş, onlara diqqət və qayğı artırılmış və uğurlu inkişafı təmin edilmişdir. Təsadüfi deyil ki, ölkə Prezidenti respublikanın zəngin iqtisadi potensialının insan kapitalı ilə əvəzlənməsini son dərəcə vacib sayaraq demişdir: "...İqtisadı inkişaf sürətinə görə Azərbaycan qabaqcıl ölkələr sırasındadır. Biz bu maddi dəyərləri, iqtisadi potensialımızı insan kapitalına çevirməliyik, çünki insanın savadı, biliyi onun gələcək həyatını müəyyən edir, ölkənin hərtərəfli inkişafına xidmət edir və beləliklə, ölkənin intellektual potensialı da möhkəmlənir".
Son illərdə yeni təhsil müəssisələrinin tikilməsi, köhnə məktəblərin əsaslı sürətdə təmir edilməsi, onların maddi-texniki bazasının gücləndirilməsi, elm və təhsilə ayrılan vəsaitin artırılması,bu sahələrdə çalışan işçilərin sosial vəziyyətlərinin yaxşılaşdırılması istiqamətində görülən işlər Heydər Əliyev siyasətinin uğurla davam etdirilməsini bir daha təsdiq edir.
Azərbaycan xalqının ümummilli liderinin siyasi kursunun davamçısı İlham Əliyevin Azərbaycan Prezidenti kimi fəaliyyətinin təhlili göstərir ki, ulu öndərimiz tərəfindən müəyyənləşdirilmiş bütün konsepsiyalar ardıcıllıqla həyata keçirilmiş, zəruri hallarda dövrün tələblərinə uyğun keyfiyyət dəyişikliklərini özündə əks etdirmişdir. Prezident İlham Əliyevin dövlət başçısı kimi fəaliyyəti, gördüyü işlər onu deməyə əsas verir ki, o, Heydər Əliyev ideyalarının sadəcə davamçısı yox, eyni zamanda bu ideyaları XXl əsrin tələblərinə, dövrün, zamanın ruhuna uyğun olaraq təkmilləşdirən və inkişaf etdirən dövlət xadimidir. Artıq doqquz ildir ki, Heydər Əliyev siyasi məktəbinin yetirməsi olan Prezident İlham Əliyev özünün yüksək keyfiyyətləri, dövlət idarəçiliyi, bacarığı sayəsində məhz ölkə üçün taleyüklü, strateji əhəmiyyətli hadisələrin müəllifinə çevrilmiş, onun ardıcıl və sistemli sürətdə həyata keçirdiyi islahatlar cəmiyyətin mənəvi yüksəlişinə və birliyinə xidmət etmişdir. Dövlət başçısının özünəməxsus liderlik keyfiyyətləri, siyasi prosesləri yönəltmək məharəti, ölkənin maraq və mənafeyini ümumi bir nöqtədə birləşdirmək bacarığı Azərbaycan xalqının ona hörmət və məhəbbətini qazandırmışdır. "İlham Əliyev daxili və xarici siyasətdə dəqiq koordinatlar sistemi qura bilmişdir. O, ardıcıl olaraq özünün əsas məqsədinə-Azərbaycanı inkişaf etmiş sabit iqtisadiyyata malik, ictimai münasibətlərdə demokratik prinsiplərin bərqərar olduğu müasir dövlətə çevirmək məqsədinə" (Mixail Pojivanov) nail olmuşdur.
Göründüyü kimi, əsası qüdrətli siyasi xadim Heydər Əliyev tərəfindən qoyulmuş siyasi strategiya Azərbaycanı dünyanın inkişaf etmiş dövlətləri sırasına qoşub. Ulu öndərin ideyalarının davamçısı İlham Əliyevin Azərbaycan Prezidenti kimi fəaliyyəti, onun dövlət idarəçiliyi prinsipləri, qəbul olunan əzəmətli və proqram xarakterli qərarlar və onların yüksək səviyyədə yerinə yetirilməsi, cəmiyyətdə hökm sürən milli birlik və həmrəylik, siyasi kursa sadiqlik, habelə verdiyi vədlərin əməli fəaliyyətə praqmatizmə söykəndiyini, reallığa adekvat olduğunu göstərmişdir.
Görkəmli dövlət xadimi Heydər Əliyevin ideyaları ölkəmizin hərtərəfli və dinamik inkişafına istiqamət verdiyi kimi, həm də bu ideyalar Azərbaycanın davamlı inkişafının əsasını təşkil edir.
İsmayıl HACIYEV,
Milli Məclisin deputatı,
AMEA-nın Naxçıvan
bölməsinin sədri
Xalq qəzeti.- 2012.- 11 may.- S. 12.