Azərbaycan şairinin yaradıcılığı Türkiyə dərgisində

 

 Tanınmış şair və tərcüməçi Akif Əhmədgilin şeirlərindən söhbət düşəndə daha çox bu misraları xatırlayıram:

 

Sərt sular arada çəpərdi bizə,

 

Vallah ləpələrin suyu bal dadır,

 

Sənin şirinliyin hopub dənizə,

 

Dəniz yaman şirindir...”

 

Bu yaxınlarda  TürkiyədəBercesteaylıq sənət-ədəbiyyat dərgisində görkəmli Azərbaycan şairi Məmməd İsmayılın qələmə aldığıDəyişən mövsümlər ədəbi nəsillər  məqaləsi  ədəbi mühitimizlə bağlı düşüncələr, eləcə Akif Əhmədgilin yaradıcılığına münasibət baxımından seçilir. Müəllif vaxtilə rəhbərlik etdiyiGənclikədəbi jurnalında çalışdığı illərdə ondan da əvvəl gənc istedadlı qələm sahibləri, o cümlədən Akif Əhmədgillə  tanışlığından söhbət açır, onun hansı ədəbi mühitdə formalaşmasına insani keyfiyyətlərinin şair düşüncələri ilə çuğlaşaraq yaradıcılıqda əks olunmasına münasibət bildirir.

Sovet zamanında Tovuzda çıxanHəqiqətqəzetinin redaktoru Musa Musayevin təşəbbüsü ilə yaradılmış ədəbiyyat dərnəyinə Akiflə M.İsmayılın tanışlığı gələcəyin istedadlı şairinin yaradıcılığına daha geniş üfüqlər açıb: “Redaktor Musa müəllim məni dərnək iştirakçıları ilə tanış etdi. Yan-yana oturan iki qardaşı göstərərək: “Namiqlə Akif dərnəyə Alakoldan gəlirlərdedi, çox istedadlı uşaqlardır.” Sonralar Akif Moskvada Lomonosov adına universitetin jurnalistika fakültəsini bitirəcək, müxtəlif yerlərdə işləyəcəkdi. Daha sonralar həyatın müxtəlif mərhələlərində qarşı-qarşıya gələcək, hətta 1988-ci ildə yollarımızGənclikdərgisində kəsişəcəkdi...”

Həqiqətən , illər ötdükcə, istedadın gücü Akif Əhmədgil  imzasını doğulduğu kənddən xeyli uzaqlarapaytaxt Bakıda işıq üzü görən, o illərdə ədəbi mühitdə seçilən  Gənclikdərgisinə gətirdi. Artıq o, jurnalın şeir bölməsinin rəhbəri kimi, gənc istedad sahiblərinin yaradıcılığına yaşıl işıq yandırırdı.

Akifin şeir kitabını təhlil edən, onun yaradıcılığının görünən görünməyən məqamlarına nəzər salan məqalə müəllifi  şeirlərin özünəməxsusluğunu  çox dəqiq ifadə edir. A.Əhmədgilin yaradıcılığında təbiəti rəngli boyalarla təsvir edilən kəndigidlik görüntüsü,  heç kimə oxşamayan bir başqa kənd mənzərəsikimi təqdim edilir:

 

Bənövşə əlləri bəndəmi düşmüş,

 

Sevən ürəklərin səbri tükənmiş,

 

Bir qızla oğlanın şəkli bulaqda,

 

Bu sular gözəl şəkil çəkənmiş.

 

Məqalədə şairin  digər özəlliyi vurğulanır: “Saz-söz, qoşma, gəraylı ortamından, mühitindən çıxmasına baxmayaraq, Akifin şeirlərində ən çox bəyəndiyim cəhət bu şeirlərin axtarış içində olmasıdır”.

Şair o zaman uğur qazanır ki, o, heç kimə bənzəmir, sonsuz asimanlar kimi geniş qəlbinin səsini kağıza köçürüb misralara düzür. Məmməd İsmayıla görə, Akif Əhmədgil imzasına uğur qazandıran elə şairin öz yoluyla getməsidir.

 

Əfsanə BAYRAMQIZI

 

Xalq qəzeti.- 2014.- 4 may.- S. 6.