“Nəqliyyatın
dinamik
inkişaf strategiyası”
Bugünlərdə “Çaşıoğlu”
nəşriyyatında nəfis
tərtibatla çap olunmuş “Nəqliyyatın
dinamik inkişaf strategiyası” kitab – albomunda müstəqillik illərində Azərbaycanın
nəqliyyat kompleksində
qazanılmış uğurlar
sistemləşdirilmiş, sahənin
inkişaf perspektivlərinə
geniş nəzər salınmışdır.
Müstəqil Azərbaycan dövlətinin
nəqliyyat siyasətini
əks etdirən materialların toplandığı
fundamental nəşrin müəllifi
Azərbaycanın fəxri
dəmiryolçusu, tanınmış
iqtisadçı- ekspert
və politoloq Məhərrəm Məmmədovdur.
Kitabın elmi redaktoru
tarix üzrə fəlsəfə doktoru Lətifə Məmmədova,
məsləhətçisi Yeni Azərbaycan Partiyası “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC ərazi təşkilatının
sədri Xeyrulla Hümbətovdur.
Rusiyanın Rostov- Don Texniki Universitetinin məzunu olan müəllif uzun illər Bakı Metropolitenində və respublikanın dəmir yolu sistemində müxtəlif
vəzifələrdə çalışmış,
polad yollar təsərrüfatının problemlərinin
həllində və yeni şəraitdə inkişaf etdirilməsində
yaxından iştirak etmişdir. Ali peşə
təhsili ilə yanaşı, Azərbaycan
Respublikası Prezidenti
yanında Dövlət
İdarəçilik Akademiyasında
politoloq ixtisası da qazanmış müəllif hər iki sahənin verdiyi bilik və
bacarıqdan yararlanaraq
son 4 onillikdə Azərbaycanın
nəqliyyat sektorunda baş verən prosesləri strateji cəhətdən səciyyələndirməyə
nail olmuşdur.
Ulu öndər Heydər Əliyevin Azərbaycana rəhbərliyinin hər iki dövründə respublikamızda nəqliyyat
infrastrukturunun ümumi
iqtisadi orqanizmlə əlaqəli şəkildə
inkişaf etdirilməsi,
qorunub saxlanması, müstəqillik illərində
yeniləşdirilməsi və
genişləndirilməsi ilə
bağlı gerçəkləşdirilmiş
proqramların mahiyyəti
və ölkəmizin
hərtərəfli tərəqqisində
sahənin oynadığı
rol kitabda peşəkar tədqiqata cəlb olunmuş, sistemli təhlilin nəticəsi olaraq dəyərli mülahizələr
irəli sürülmüşdür.
Böyük rəhbərin
ideya və əməllərinin ən
layiqli davamçısı
Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi
ilə Azərbaycanda aparılan yüksəliş
və modernləşdirmə
xəttinə uyğun
olaraq, nəqliyyat kompleksinin əsaslı surətdə təzələnməsi,
Avrasiya nəqliyyat qovşağının zəruri
və önəmli hissəsinə çevrilməsi
prosesi də araşdırmalarda aparıcı
yer tutur.
Kitab ümummilli
lider Heydər Əliyevin “Mən dəmiryolçu ailəsində
böyümüşəm. Hesab edirəm
ki, dəmir yolunu həm bilirəm, həm də sevirəm. Dəmir yolu sahəsinin Azərbaycanda dərin kökləri və böyük ənənələri
var. Dəmiryolçular həmişə
çox intizamlı olublar. Dəmir yolunun özü
çox intizam tələb edir” sözləri ilə açılır. Toplunun ilk fəsli
isə “Heydər Əliyev və Azərbaycan dəmir yolunun inkişaf mərhələləri” adlanır.
Müəllif burada 35 ilə
yaxın müddətdə
Azərbaycana rəhbərlik
etmiş və xalqımızın tarixi taleyini müəyyən etmiş ulu öndərin bilavasitə
himayəsi ilə respublikamızda yükdaşımanın
əsas ağırlığının
düşdüyü dəmir
yollarının inkişafında
seçilən mərhələləri
geniş xarakterizə
edir, bu sahənin inkişaf dinamikasını açıqlayır.
Son onilliklərdə aparılmış
irimiqyaslı nəqliyyat
quruculuğunun şahidi
və iştirakçısı
olmuş Məhərrəm
Məmmədov göstərir
ki, 1969-cu ilin iyulunda Azərbaycanın rəhbəri seçilən
Heydər Əliyevin qarşısında respublikanın
iqtisadiyyatını tezliklə
yüksəltmək kimi
mürəkkəb və
məsuliyyətli bir vəzifə dururdu. Yeni lider Heydər Əliyev bu çətin vəzifəni
uğurla həll etdi. 1970-1985-ci illərdə Azərbaycanın
sosial-iqtisadi yüksəlişinə,
eləcə də nəqliyyat sisteminin inkişaf etdirilməsinə
32 milyard rubl vəsait sərf olundu.
Sonrakı fəsillərdə müəllif
bildirir ki, Heydər
Əliyevin respublikaya rəhbərliyinin ikinci dövründə müstəqil
Azərbaycanın Avropaya
və bütövlükdə,
dünyaya inteqrasiyası
nəqliyyat kompleksinin
üzərinə düşən
yükü dəfələrlə
artırdı.
Ümummilli lider Heydər
Əliyevin müdrikcəsinə
və uzaqgörənliklə
işləyib hazırladığı
milli iqtisadi inkişaf konsepsiyası Azərbaycanın uzunmüddətli
uğurlu inkişafının
təməlini qoydu.
Müəllif haqlı olaraq göstərir ki, “Əsrin müqaviləsi”nin
imzalanması və qədim İpək Yolunun müasir kommunikasiya şəklində bərpası
nəqliyyat şəbəkəsini dünyanın güclü və böyük yükdaşıma
şəbəkəsi ilə
birləşdirdi.
Kitabın sonrakı fəsillərində ümummilli
lider Heydər Əliyevin milli maraqlara əsaslanmaqla həyata keçirdiyi çoxşaxəli iqtisadi
inkişaf strategiyasını
bu gün onun layiqli varisi
Prezident İlham Əliyevin inamla davam etdirməsinin uğurlarından ətraflı
bəhs olunur. Müəllif yazır ki,
Prezident İlham
Əliyev ulu öndərin başladığı
yeni neft strategiyasını uğurla
davam etdirdi. Bakı-Tbilisi-Ceyhan və Bakı-Tblisi-Ərzurum neft
və qaz kəmərlərinin inşasının
başa çatdırılması
ilə İlham Əliyev Azərbaycanın
bölgədəki lider
mövqeyini daha da möhkəmləndirdi.
Bakı-Tbilisi-Qars yeni dəmir
yolu xəttinin çəkilişinin başlanması
isə regionun lider dövləti olan Azərbaycanın xarici dəstək olmadan belə iri maliyyə tutumlu layihələrin reallaşdırılmasına qadir
olduğunu göstərdi.
Bütün bunlar həm
də Azərbaycanın
iqtisadi müstəqilliyini
bütün dünyaya
nümayiş etdirdi.
Kitab müəllifin belə bir qənaəti ilə sonuclanır: “Tam əminliklə söyləyə
bilərik ki, bütün sahələrdə
olduğu kimi, yol-nəqliyyat kompleksində
də hazırkı inkişaf və tərəqqi Heydər Əliyev siyasətindən
qaynaqlanır, ulu öndərimizin Azərbaycan
xalqı qarşısında
misilsiz xidmətlərinin
tarixi əhəmiyyətinə
söykənir”.
Təcrübəli dəmiryolçu və mötəbər iqtisadçı- ekspert Məhərrəm Məmmədovun “Nəqliyyatın dinamik inkişaf strategiyası” kitabı Azərbaycanın nəqliyyat sisteminin çağdaş tarixini yaratmaq və inkişaf perspektivlərinə işıq salmaq baxımından dəyərli təşəbbüs və mütəxəssislər üçün gərəkli mənbədir.
Tahir AYDINOĞLU
Xalq qəzeti.- 2015.- 28
iyul.- S.7.