Bir görüşün tarixçəsi

 

... 1981-ci ilin mayında SSRİ Xalq artisti, SSRİ Ali Sovetinin deputatı, dünya şöhrətli müğənni Rəşid Behbudov rəhbərlik etdiyi Dövlət Mahnı Teatrının kollektivi ilə birlikdə Kürdəmirə gəlmişdi. Rayon mədəniyyət evində 3 gün konsert oldu.

 

Mən o vaxt rayon qəzetində müx­bir işləyirdim. Redaktorumuz mənə dedi ki, Rəşid Behbudov təsərrüfat­lara gedib pambıqçılarla görüşəcək. Sən orada ol, qəzet üçün yazı ha­zırla. Axşam da mehmanxanaya ge­dib ondan müsahibə alarsan.

...Həmin gün tarlada çalışanların hamısı əziz qonağın, böyük sənətka­rın ətrafına cəm olmuşdular.

Böyük sənətkar səmimi görüşlər­dən, hal-əhvaldan sonra qavalını gö­türüb camaata üz tutdu: “Əziz dostlar, undi mən sizi mahnılarla salam­lamaq istəyirəm”. Qarmonun müşa­yiətilə gözəl mahnılarından oxumağa başladı. İfasını xarici dildə oxuduğu rit­mik bir mahnı ilə bitirdi. Alqış sədaları kəsilmək bilmirdi. Sakitlik yarananda dedi: “Eşitdiyiniz bu mahnıUrdudi­lindədir. Urdu Pakistanın dövlət dili­dir”.

Rəşid Behbudovun tarla əmək­çiləri ilə görüşündən ətraflı qeydlər götürəndən sonra həmin gün axşam mehmanxanaya gedib ondan müsa­hibə almalı idim. Deyim ki, bu tapşırıq mənim üçün şərəfli bir olsa da, son dərəcə məsuliyyətli idi. Bir tərəfdən sevinirdim ki, bu məşhur sənətkarı daha yaxından görə biləcəyəm, onun­la üzbəüz oturub söhbət aparacağam.

Əlbəttə, bu mənim qismətimə düşən bir xoşbəxtlik idi. O biri tərəf­dən isə bərk nigaran idim. Çünki mən televiziyada onunla aparılan bir neçə müsahibəyə baxmışdım. Aparıcıların, həmsöhbətlərin suallarından asılı ola­raq yeri düşəndə sərtləşirdi, yeri də düşəndə şən zarafata keçirdi. Heç bir söz, heç bir məqam diqqətindən yayınmazdı və hamısına da tutar­lı cavablar verərdi. Yerinə düşən, ya düşməyən sözə də, fikrə də həssas idi. Bir sözlə, çalışıb onun rəğbətini qazanmalı idin.

Bütün bunları gözümün qabağı­na gətirə-gətirə, onunla bağlı görüb-eşitdiklərimi ürəyimdən keçirə-keçirə dərin tərəddüdlər içərisində meh­manxanaya, dahi sənətkarla söhbətə gedirdim. 3-cü mərtəbədə, birnəfərlik otaqda qalırdı. Mahnı Teatrının kollek­tivi də bu binada yerləşmişdi.

Qapını ehmalca döydüm. İçəridən “gəlirəm”, – deyib qapını açdı. Özümü təqdim edib qəzetdən gəldiyimi de­dim. Bilirəm, – dedi, – redaktorunuz mənə deyib.

Mehribanlıqla məni içəri dəvət edib əyləşməyə yer göstərdi. Həyə­canımı hiss edirdi. Odur ki, gülüm­sər halda dedi:

Heç narahat olmayın. Əvvəlcə bir stəkan çay içək, sonra nə qədər desəniz danışarıq.

Çoxdan bəri məni çulğamış həyə­canım, deyəsən, yavaş-yavaş keçib gedirdi. Amma ona verəcəyim sualla­rın məsuliyyəti məni hələ də sıxırdı.

Dedim:

Rəşid müəllim, əcəb, rayonun qonaq evində qalmamısınız? Sizin üçün ora daha rahat olardı.

Bunu mənə dedilər, razı olma­dım. Axı, mən tək deyiləm, sayımız çoxdur. Hamımız ora sığmazdıq.

Tək Siz özünüz qala bilərdiniz.

– Bu, necə ola bilər, mən rahat olum, bəs kollektiv? Axı, mən onlarla bir gəlmişəm, yaxşı-pis, bir yerdə də qalmalıyıq...

Onun bu dedikləri, eləcə də özünə xas olan düşüncələri müsahibə za­manı verəcəyim bəzi suallara ətraflı, dəqiq və səmimi cavablar idi. Ona görə də bu qənaətə gəldim ki, onunla söh­bətimizi konkret sual-cavab şəklində qurmağa ehtiyac yoxdur. Elə söhbət əsnasında ürəyimdən keçən sualların cavabını ondan ala bilirdim. Rayona gəlişi, xüsusilə də yaz fəslində, yaşıl tarlaların qoynunda əmək adamları ilə görüşləri, hər yerdə böyük hörmət­lə qarşılanması ilə bağlı təəssüratları müsahibəm üçün maraqlı faktlar idi.

Söhbətimiz Mahnı Teatrının üzə­rinə gəldi. Dedim:

Rəşid müəllim, yaratdığınız Mah­nı Teatrı hamının ürəyindəndir. Teatrın yaranma zərurəti haqqında nə deyər­diniz?

O, ani olaraq fikirləşdi və dedi:

Mahnı Teatrı ana südündən, ata vicdanından yaranmış teatrdır.

Sonra da gülümsəyib sözünə əlavə etdi:

Mən sualınıza bircə cümlə ilə cavab verdim. Bunların nə demək ol­duğundan özünüz nəticə çıxarın.

Bir cümləlik bu cavabın arxasında nələr yox idi?! Onun teatr haqqında dediyi bu sözlərin dastanlar qədər yükü, dastanlar qədər çəkisi vardı. Ha­zırlayacağım yazıya elə o anlardaca yaxşı bir sərlövhə tapdım: “Ana südün­dən, ata vicdanından yaranmış teatr”.

Dünya şöhrətli müğənni Mahnı Te­atrına olan marağımı görüb bu haqda əlavə fikirlər söylədi:

Fikirləşdim ki, mahnıların, mu­ğam parçalarının, rəqs nümunələrinin təqdimatında nəsə bir yenilik, bir də­yişiklik edim. Elə bir yenilik ki, bunlar tamaşa halında olsun. Teatra bən­zər bir üslubda təqdim olunsun. Janr müxtəlifliyi rəngarənglik tamaşa­çıda, dinləyicidə maraq yaratsın, on­ların zövqünü oxşasın. Bütün bunları nəzərə alaraq Mahnı Teatrı yaratmaq qərarına gəldim şükür ki, buna nail oldum. İndi əsas məsələ budur ki, biz bu işin öhdəsindən necə gəlirik yaxud gələ bilirikmi? Qoy bunu tama­şaçılar, dinləyicilər desin...

...Xudahafizləşib ayrılanda dedi:

Qəzet çıxanda ondan bir-ikisini mənə gətirərsiniz.

...Qəzet çıxdı. Şəkli ilə birlikdə bir səhifəlik müsahibəm dərc olunmuş­du. Mehmanxanaya gedib qəzetin nüsxələrindən bir neçəsini ona təqdim etdim. Maraqla alıb baxdı. Yazının sərlövhəsində öz sözlərini gördü: “Ana südündən, ata vicdanından yaranmış teatr.”

Razılıq hissi ilə dedi:

Çox sağ olun ki, mənim bu sözü­mü başlığa çıxarmısınız...

...O vaxtdan 42 il keçib. Hər dəfə Mahnı Teatrının qarşısından keçəndə qeyri-ixtiyari ayaq saxlayır, Rəşid Beh­budovun burada ucalan heykəli önün­də dayanır, vaxtilə onun Kürdəmirə gəlişi, zəhmətkeşlərlə səmimi görüşlə­ri, maraqlı konsertlər verməsi, xüsusilə onunla üzbəüz oturub həmsöhbət olduğum o unudulmaz məqamlar gözlərimin önünə gəlir, gözəl ifaları qulağımda səslənir. Onunla bağlı bu xatirələr mənim üçün tayı-bərabəri, bənzəri olmayan bir mənəvi sərvətdir.

Bir vaxtlar böyük həvəslə yaratdığı daim fəxr etdiyi Mahnı Teatrı onu həmişə yaşadacaq.

 

Tofiq ABDULLAYEV,

Azərbaycan Jurnalistlər Birliyinin üzvü

 

Xalq qəzeti.- 2023.- 22 iyul.- S.14.